Sabah olduğunda annem ve babam şehire gitmek için hazırdılar...
Arabaya doğru gittik ve...El:Görüşürüz anne, baba. -dedim..
"Görüşürüz, kendine iyi bak ve dikkatli ol"diyerek bana sarıldılar ve arabaya binip motoru çalıştırıp yola koyuldular, birkaç dakka sonra uçsuz-bucaksız ormanda kayboldular...
Ve bende, buraları keşfetmeye başladım...Buraları dolaşırken bir tane köpek'le karşılaştım...
Ormana doğru durmuş ve dikkatlice ormana bakıyordu... Sonra yanıma geldi.. Gelirken aniden orman çalıları arkasından garip bir ses geldi,hemen o tarafa baktım ve köpek'de o tarafa bakıp tedirgince dolaşmaya başladı.. Az sonra ormana koştu...
Hemen arkasınca koştum ve..El:DUR!! Uslu köpek nereye gidiyorsun?!
Beni takmadan koşmaya devam ediyordu .. Sonunda durdu..
El:Ayh çok yoruldum, sonundaa...
Köpek hiçbirşey olmamış gibi bana bakıyordu...o kadar yorulmuştumki 10 dakka koşma ardından bir ağacın yanında oturdum...
Ve yine çalıların arkasından ses geldi, hemen baktım ama bir şey yoktu...Sadece çalılıklar ve ağaçlar ama..gözüm bir tane çalıyı kesti ve yanına gidip etrafına baktım ve... İçinde bir kağıt parçası ve üzerindede bir harita,ne haritası olduğunu anlamadım ve haritaya uzun-uzun baktım. Birden ağaçların arkasından dolunayın ışıklarını gördüm... Ve geç olduğunu anlayıp eve doğru yol aldım...
Eve geldim ve yemek yemeden hemen yukarı odama çıktım haritayı masaya bırakıp...
"Ne ola bilirki"? Diye düşünürken haberim olmadan uykuya daldım...
Not:arkadaşlar yeni bir kitap yazıyorum, ismi" MAVİ GÖKYÜZÜ"o kitabıda okuyup vote yaparsanız çok sevinirim<33💚💚
Her gün yeni bölüm atıyorum. :3🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kasaba
Mistero / ThrillerEllen adlı bir kızın tatil için kasabaya gelmesi ve oradaki gizemi çözmesi....