b i r

532 13 10
                                    

"Pizzeria's Seul şubesi buyrun!"

"Ben 2 orta boy pepperoni pizza istiyorum.İki de cola."

"Tabi isminizi alabilir miyim? Defterden adresinizi bulmak için."

"Adım defterde yoktur, ilk defa sizden sipariş vereceğim. Adım Kim Jennie. Adresim *adres*.

"Not aldım efendim. 15-20 dakikaya gelir siparişiniz."

"Teşekkür ederim."

Telefonu kapattığımda banyodan yeni çıkan bornozlu Lisa yanıma oturdu ve "Sipariş ettin mi Jen?" diye sordu.

"Ettim Lali ettim. Jisoo bana buranın pizzasını önerip duruyordu, umarım anlattığı kadar iyidir." dediğimde muzipçe gülümsedi. "Hele bir güzel olmasın Jisoo'dan bilirim." Ben de bu dediğine kahkaha attım.

Ve elimi yavaşça Lisa'nın bornozunun kemerine doğru götürdüm. "Bir süre daha giyinmezsen kendimi tutabilir miyim bilmiyorum Bayan Manobal." Kendimi gülmemek için zor tutuyordum.

Lisa bu hareketimle hemen ayağa kalkıp sahte bir sinirle "Aaa! Ben kimlerle ev arkadaşı olmuşum böyle! Ben senin annen yaşındayım çocuğum oluyor mu böyle?" Kendimi daha fazla tutamadım ve kahkahayı patlattım. Benim gülmemle o da kahkaha atmıştı. "Daha fazla çıplak durmayayım aslanlar kaplanlar kapacak beni." diyerek odasına gitti.

Lisa'yla lisede tanıştık. Aynı sınıftaydık ve ilk günden hemen elektrik alıp yakınlaştığınız arkadaşlar olur ya, Lisa benim için o kişiydi. Busan'da yaşasak da üniversite için ikimiz de Seul'u yazmıştık. İkimiz de aynı bölümdeydik. Moda tasarımı.

Çok iyi anlaştığımız ve ailelerimiz de arkadaş olduğu için birlikte bir ev tutmuştuk. Şu an Seul'deki 7.ayımızdı ve artık her şeye alışmıştık.

Neyseki çalışmamıza gerek yoktu, ailelerimizin durumu iyiydi.

Birlikte bazen yemek yapar, bazen dışarıda yer, bazen de eve söylerdik. Bugün okulda fazlasıyla yorulduğumuz için eve söylemiştik.

Pizza 10 dakikaya gelirdi. Ben de bu sürede Instagram'a girmeye karar verdim.

İnstagram

kullanıcı adı:jennierubyjane
şifre: •••••••••

hesabınıza başarıyla giriş yapıldı!

hesabınıza başarıyla giriş yapıldı!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

802 beğeni

roses_are_rosie: çok az kaldı kızlarım, geleceğim👯@lalalalisa_m @jennierubyjane

Yorumlar

sooyaa__: ben neredeyim😭😭
    roses_are_rosie: ağlama jisoommmm seulde değilsin
    ya ondan koymadımmm bir dahakine koyacağım söz
    jennierubyjane: WQPŞMDKNXPEOKM ağla jis
    sooyaa__: 😭😭😭
    jin: @jennierubyjane ağlatmasana kız sevgilimi
    jennierubyjane: 😈

a slice of pizza • taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin