y e d i

132 6 3
                                    

Kim Jennie

Taehyung. Benim. Ondan. Uzaklaşmamı. İstemiyor.

Kalbim bu sözlerinden beri kriz geçirmek üzereyken beynim hala duyduklarını sindiremiyordu.

"Taehyung cimcikle beni!"

"Ne?"

"Cimcikle dedim! Çabuk, hemen!"

Anlamasa da dediğimi yaptı ve tanrım... Rüya değildi! Her şey tamamen gerçekti! Bunu anladığım saniyede çığlığım evi doldurmuştu. Sadece çığlıkla yetinmeyip, kendi olduğum yerde zıplayıp yatağın başlığına tırmanmıştım Hindistan'daki maymunlar gibi. Rezillik. Taehyung korkudan sıçrayıp benden birkaç adım uzaklaştığında yatak başlığından yavaşça indim ve Taehyung'a yaklaştım. Onun da hafifçe dudakları kıvrılmıştı.

"Yani... Sen..."

"Yani ben senin benden uzaklaşmanı istemiyorum." Yavaşça tekrar yatağıma oturdu ve kulağıma doğru fısıldadı.

"Bana ne yaptın bilmiyorum ama şu an başka bir yerde mutlu olacağımı sanmıyorum."

Tekrar geri çekildi ve kalkıp odadan çıktı. Arkasında günlerdir bu anı bekleyen aptala dönmüş bir ben bıraktı.

---

Taehyung'un söylediklerini Lisa'ya en az kırk kez üst üste anlattıktan sonra birlikte koltuklara yığılmıştık. Hala olayın şokunu atlatamazken heyecandan kaynaklı mide bulantım da geçmemişti. Ve evet... Hala mutluluğumdan kaynaklı 'ayh' sesleri çıkarıp gülümsüyordum. Sanki çok istediği oyuncak bebeğe sahip olmuş bir kız çocuğuydum.

"Of Lisa, keşke o an hiç bitmeseydi." Bunu söylediğimde Lisa dudaklarını büzdü ve konuştu. "Benim de sizin ilişkinizdenim olsun."

Lisa'nın sözleriyle kaşlarım havalandı. "Senin zaten bir ilişkin var ya canım? Hatta ben karşılıksız aşkımla acı çekerken sen ilk görüşte resmen birbirinize yapıştığınız sevgilinle mesajlaşıyordun falan?" Dediklerimle yüzü düşmüştü. Sanırım bir şeyler ters gidiyordu.

"Tavşanla ilişkimizin çok ani olduğuna karar verip ayrıldık." Bunu duymamla şaşkınlığımı yeterince belirten bir "Ne!" sesi çıkardım.

"Ara verdik gibi bir şey. Biraz arkadaş kalıp birbirimizi daha çok tanıyacağız, sonrasına da artık o zaman karar veririz." Bunu derken yüzü hala düşüktü. "Bu kararı veren sen değildin sanırım." Başını sallayarak beni onayladı.

"Sanırım öyle, of bilmiyorum. Jungkook... Birden değişti sanki. Sabah çok iyiydik, tıpkı sevgililer gibi ama Jungkook durgundu. Bir yere oturduk bir şeyler yiyelim diye. Bana sürekli "Neli pasta sevdiğini, kaç kardeşin olduğunu, ne okuduğunu bile öğrenmedim daha." falan deyip durdu. Bence gerçek anlamıyla bir ilişki insanı değil. Sikine düşkünün teki işte. Takılmalık kız arıyor."

"Deme öyle Lisa, belki de birbirinizi tanımanız gerçekten de daha iyi olur." Bana 'bilmem' dermişçesine omuz silkti.

"Ayy, ben mi nazar değdirdim acaba size? Çok imrenmiştim iki dakikada sevgili oldunuz ben günlerdir uğraşıyorum diye. Özür dilerim aşkım!" Gidip Lisa'ya sarıldığımda kahkaha atmıştı. "Dokunma bana, ilişkimin katili!"

a slice of pizza • taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin