Kim Jennie
Küçüklüğümden beri evimizde Noel hep büyük bir coşkuyla kutlanırdı. Her ne kadar yaz insanı olsam da yılbaşı geleceği için kışı da iple çekerdim. Sabah erkenden kalktım ve evin köşesindeki süslediğimiz büyük çam ağacının dibine kızlar için aldığım hediyeleri bıraktım. Onlar daha uyuyor sanıyordum ki arkamdan gelen pıtı pıtı ayak sesleriyle uyandıklarını anladım. Muhtemelen hediyelerini merak ediyorlardı.
"Hiç uğraşmayın kızlar, geceye kadar açmak yok!" Oflayıp puflayıp yanıma geldiklerinde onlar da hediyelerini bıraktı ve hep birlikte güzel bir kahvaltı hazırladık.
Ağzıma büyük bir jambon tıkarken geçen geceyi düşünüyordum, ağzım doluyken konuşmaya çalıştığımda pek anlaşılır bir cümle kurmamıştım. "Sozo çok sovdok omo oyoko yopmoşsonoz." Lisa kahkaha atarken Chaeyoung anlamaya çalışıyordu. Lokmamı yuttum ve tekrar konuştum.
"Diyorum ki, Jimin'le size çok sövdük ama iyiki yapmışsınız. Baksana, hem Lisa'yla Jungkook hem de biz barıştık. Bana şimdiye kadar verdiğin en güzel yılbaşı hediyesiydi Chaeyoung. İyiki varsın. İyiki varsınız."
Chaeyoung dudaklarını büzüp masanın karşısına eğilip bana sarıldı. "Yaa, ben de seni seviyorum aşkımm. Ve seni de Lisa, pek teşekkür etmediniz bize ama." Ayağa kalkıp grup olarak üçümüz de birbirimize sarıldık.
Onlar benim en büyük şanslarımdı. Onlarsız bir yıl düşünmek bile imkansızdı.
Birden aklıma gelen şeyle onlardan ayrıldım ve bağırdım. "Hih!"
Korkuyla "Ne oldu?" diye bağırdıklarında hafifçe gülümsedim ve "Noel çoraplarımızı giymemişiz!" dedim. İçeriye koştuk ve üstümüzdeki yılbaşı temalı pijamaların altına bir de noel babalı çoraplarımızı giydik. Çok tatlı ve komik olmuştuk.
—-
jennierubyjane: christmas is beautiful when you are with your loved ones🎄
Yorumlar
sooyaa___: bu yıl da ayrı giricez aşkım :( yeni yılın kutlu olsunnn❤️💚
jennierubyjane: kalplerimiz bir be jis :') 💖jin: mutlu noeller güzellik
jennierubyjane: sana daa🎅🏻🎅🏻roses_are_rosie: bu karının güzellik şako mu
jennierubyjane: fotoyu çeken güzel olunca😼😼lalalalisa_m: birlikte girdiğimiz nice senelere💘
jennierubyjane: 🥹🥹🩵🩵thv: bu yıl hepsinden daha güzel olacak sanırım :)
jennierubyjane: neden bir düşüneyim hmmm, benimle girdiğin için mi :)))
thv: aynen öyle :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a slice of pizza • taennie
Fanfiction"Duygularımdan emin olamadığımı söylemiştim ya Jennie. Ben eminmişim, tek korkum seni senin beni sevdiğinden daha çok sevememekmiş. Ama artık biliyorum, ben seni bu dünyadaki en büyük sevgiden, belki de senin pizzayı sevdiğinden bile çok seviyorum s...