⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
୧ ‧₊˚ Naruto Uzumaki 🎐 ⋅
╰┈➤ Naruto pocky oyununa bayılır ve biraz satın aldığını fark ettiğinde her zaman sabırsızlıkla bekler. Daha siz daha diğer bakkaliye paketlerini açmayı bitirmeden, ağzında bir pocky stick ile hazırdır. Ona katıldığınızda gözleri neşeyle parlıyor ve yavaşça bir öpücük için ortada buluşuyor.
⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
୧ ‧₊˚ Sasuke Uchiha 🎐 ⋅
╰┈➤ Sasuke, sen yapmaya başladığında bundan nefret ediyorduo yapmadı amacını anla ki vaktinden önce çekip gitsin ve sen her zaman pocky stick'in bir parçasını kaybedersin. Onu neden bu kadar çok sevdiğini anlaması için onu omuzlarından tutup öpücüğün içine çekmen gerekti. Öpücüklerinizin daha da tatlı hale gelmesinden hoşlanıyor.
⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
୧ ‧₊˚ Kiba Inuzuka 🎐 ⋅
╰┈➤ Kiba her zaman pocky çubuklarını alan kişidir, ancak onları çok farklı tatlardan satin alır, böylece ikiniz her şeyden biraz deneyebilir ve sıkılmayabilirsiniz. Yine de Akamaru etraftayken dikkatli olmalı çünkü arkadaşının hastalanmasını istemiyorYani sen vur, pocky'yi ortadan kaldırmasına yardım et.
⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
୧ ‧₊˚ Shikamaru Nara 🎐 ⋅
╰┈➤ Shikamaru elbette sizi şımartacaktır ama bu onun için o kadar da özel bir şey değil. Eğer bir öpücük istiyorsan ondan bir tane iste, bu oyunları oynamana gerek yok. Ama aynı zamanda, şimdiden bu kadar sevimli ve heyecanlı görünüyorken sana hayır demeyi çok zor buluyor. Güzel, ama sadece bir tane.
⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
୧ ‧₊˚ Choji Akimichi 🎐 ⋅
╰┈➤ Choji, pocky oyununu gerçekten çok seviyor. Değil tatlılar yüzünden ya başkalarının ne derse desin, seninle romantik şeyler yapmayı seviyor ve pocky oyunu, ikiniz istediğiniz zaman sevimli ve romantik olmak için harika bir bahaneHer zaman kendisinin ve sizin en sevdiğiniz lezzeti satın alır ve randevu geceleri için yanınızda bulundurmayı ihmal etmez.
⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
୧ ‧₊˚ Rock Lee 🎐 ⋅
╰┈➤ Rock Lee her zaman biraz hızlıdır ve biter seni öpmek için acele ederken sopayı kırmak. Oyunu sevdiği kesin, ama önce ödüle varmayı ve sonra atıştırmalığın tadını çıkarmayı tercih ediyor. Bu yüzden yere bir sürü pocky stick düştü, bu konuda sevimli davrandığında ve yarısı hala ağzında size baktığında onu suçlayamazsınız.
⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
୧ ‧₊˚ Neji Hyuga 🎐 ⋅
╰┈➤ Neji başlarda bu konuda çok telaşlanırdı. Özellikle parkta bir bankta veya insanların görebileceği başka bir yerde otururken ona bir pocky teklif ederseniz. Sopayı zamanından önce kırmamak için çok ama çok ağırdan alırdı ve yüzünde de her zaman aşırı konsantre bir ifade olurdu.
⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
୧ ‧₊˚ Shino Aburame 🎐 ⋅
╰┈➤ Shino, sadece evde yalnız olduğunuzda size pocky sunan kişidir. Bazen seninle de dalga geçiyor, paylaşmayı teklif ediyor ama sonra geri çekiyor. Pek dalga geçilmez ama senin Pocky'yi ne kadar sevdiğini biliyor, bu yüzden elinden geldiğince uzatmaya çalışıyor. Yine de dudaklarınızın ortada buluşması çok uzun sürmedi.
⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime OneShot
Ficção Adolescente❏ Çevirdiğim & Yazdığım Konuları Paylaşıyorum. ❏ Çeşitliliği Arttırmaya Çalışıyorum. ❏ İstek Anime/Karakterleri Belirtmekten Çekinmeyin. ❏ Oy Vermeyi Unutmayın! /ᐠ. 。.ᐟ\ᵐᵉᵒʷˎˊ˗