༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶❥ Atsushi Nakajima
⛆ Diğerleri, özellikle Dazai, sizi rahatsızetmesin diye size özel olarak itiraf etmek için elinden geleni yaptı.
⛆ İşten sonra onunla akşam yemeği yemenizi istedi, bir yer ayırttı. (Sadece basit bir restoran değil, çok pahalı veya pahalı)
⛆ Terledi ve çok gergindi, sana itiraf ettiğinde bile titremeden duramıyor.
⛆ "Y-Y/N-Chan, ben.. sana aşık oldum! Tüm kalbimle"
⛆ Sonra ikiniz de masanızdan birkaç masadan birkaç ses duydunuz.
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Edogawa Ranpo
⛆ Seni ilk gördüğü andan itibaren, onun için doğru kişi olduğunu biliyordu.
⛆ Doğru zaman geldiğinde, itiraf etmeye karar verdi. Senden özel birine hediye almak için alışveriş merkezinde ona eşlik etmeni istedi.
⛆ "Sevdiğin herhangi bir şey seç, eminim o da beğenecektir." Dedi, hediyeyi seçerken sana tapıyor.
⛆ Siz seçtikten sonra kasiyerden paketlemesini ister. Siz çocuklar eve yürürken, size sorunsuz bir şekilde veriyor. "Sen o 'özel birisin."
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Dazai Osamu
⛆ Peki, seni gördüğü ilk günden beri zaten sana itiraf ediyor. "Heyy belladonna*~ çok güzelsin! Çifte intihar etmek ister misin?!"
⛆ Bu yüzden sana itiraf ettiğinde onu asla ciddiye almıyorsun, Bunu biliyor ve şimdi bir şeyler yapmak istiyor, böylece bu sefer onu ciddiye alacaksın.
⛆ Bir gün evinin önüne bir kutu kekle geldi, kekin üzerinde "Hey seni gerçekten tüm kalbimle seviyorum, benim S/O'm olur musun?" Yazılı.
⛆ Keki alırken önce kutuyu açmanızı isteyecek.
❍ Belladonna*: İtalyanca da "Güzel kadın" anlamına gelir.
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Kunikida Doppo
⛆ Bu adam her küçük şeyi yaptığından ve bunu mükemmel bir şekilde yaptığından emin olacak.
⛆ İtiraf etmeden önceki gün, 5 yıldızlı ve güzel manzaralı bir restorandan masa ayırtacak.
⛆ İtiraf etmek istediği gün seni almaya gelenden önce basit bir mesaj gönderecek.
⛆ "Hey şimdi giyin, Akşam 7'de seni alacağım."
⛆ İtirafı sorusuz geçti (Dazai'yi önceden halletti.)
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Miyazawa Kenji
⛆ Sana kalbinin derinliklerinden tapıyor ve ilk günden beri seni her zaman koruyacak kişi olmak istiyor.
⛆ Bir gün işten sonra masana geldi ve senden onu özel bir yere kadar takip etmeni istedi. Kesinlikle takip ediyorsun.
⛆ Seni karahindiba tarlasına götürdü.
⛆ "Bu çiçeğin ne anlama geldiğini biliyor musun? Umut, sevgi ve mutluluk demek! Peki, seni hayatımın geri kalanında korumayı, sevmeyi ve her zaman mutlu etmeyi istiyorum."
⛆ Nazikçe elini tutacak sana itiraf ederken.
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Nakahara Chuuya
⛆ İtirafta hüsrana uğrayan o olacak çünkü nasıl itiraf edeceğini bilmiyor ve sonunda kızgın bir itirafla karşılaşıyor.
⛆ Seninle ajansta buluşamaya karar verdi, orada Dazai'nin seninle flört ettiğini gördü.
⛆ Herkes size doğru yürürken aurasının karardığını hissedebilir, sonra bileğinizden çeker ve Dazai'den sizi uzaklaştırır.
⛆ "Yoğun musun yoksa ne?! Dazai'nin seninle flört etmesine izin vermek.. sormanın nesi yanlış? YANLIŞ ÇÜNKÜ SENİ SEVİYORUM APTAL"
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Akutagawa Ryuunosuke
⛆ Bu konu da garip.
⛆ Sana karşı her zamanki şeyler hissediyordu ama senin başkasıyla olmanı istemiyorsa bu konu da bir şeyler yapması gerektiğini anlıyor.
⛆ Ne yapacağını bilemiyor ve ustaca kız kardeşinden kurnazca yardım istiyor.
⛆ Ertesi gün, sabah erkenden seninle buluşuyor.
⛆ "Hey Y/N. Senden hoşlanıyorum.. uzun zamandır zaten. Şimdi seni benim yapabilir miyim?"
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Tachihara Michizou
⛆ İtiraf etme ya da aşık olma konusunda hiç bir tecrübesi yok gibi görünüyor.
⛆ Söylediğiniz her şeyi daha fazla gözlemledi ve bir gün ona bugün mağazadaki oyuncak ayılardan birini almak istediğinizi söylediniz.
⛆ Ertesi gün o oyuncak ayıyı alır ve boynuna itirafını yazdığı bir kurdele bağlar.
⛆ "Bu kurdeleyi açtıktan sonra cevabını bekleyeceğim!" Kurdeleyi bağlarken söyledi.
⛆ Aferin ona, sana oyuncak ayıyı verdikten bir kaç gün sonra yanına geldi ve "Evet!" Dedin.
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Edgar Allan Poe
⛆ Bu adam kesinlikle sana olan aşıkını itiraf etmekte çekinecek.
⛆ Sana olan aşkımı itiraf etmek için roman yapacak, kitabı mükemmel hale getirmek için iki haftayı uykusuz geçirdi.
⛆ "U-uhm Y/N-chan.. sakıncası yoksa bu kitapta yaptığım bilmeceyi çözmek ister misin?"
⛆ Çözmeyi kabul ettiğiniz de, kitabı sizin için açmadan önce mutluluktan gözleri parladı.
⛆ Gergin bir şekilde geri dönmeni bekliyor ve itirafına "Evet" diyorsun.
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
❥ Mark Twain
⛆ Bu adam ona seni hatırlatan şarkılardan ve sana karşı duyularını ileten şarkılardan oluşacak bir liste yapacak gibi görünüyor.
⛆ Pekala, sadece tek sorunu bunu sana nasıl vereceğini bilmiyor.
⛆ İlk günden beri sana aşık ama davranışları her zaman aksini gösteriyor.
⛆ "H-Hoi, evet sen! Biliyorum aptal buna daha önce sahip olmamışsındır ama.. uhm senin için bir çalma listesi hazırladım- HAYIR KAFAMI HİÇ BİR ŞEYE VURDUĞUM YOK, ben-ben sadece senin gibiyim- ee, neyse"
⛆ Seni orada bırakarak aceleyle yaptığı hareketle şaşkına döndü.
༶•┈┈୨♡୧┈┈•༶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime OneShot
Genç Kurgu❏ Çevirdiğim & Yazdığım Konuları Paylaşıyorum. ❏ Çeşitliliği Arttırmaya Çalışıyorum. ❏ İstek Anime/Karakterleri Belirtmekten Çekinmeyin. ❏ Oy Vermeyi Unutmayın! /ᐠ. 。.ᐟ\ᵐᵉᵒʷˎˊ˗