Senku Ishigami - Hanahaki - Dr. Stone

185 7 2
                                    

⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧

╰┈➤ Hanahaki hastalığına yakalanan kişiler tek taraflı aşık olan kişiler olup, öksürdüğünde ciğerlerinden kan ile birlikte çiçek yaprakları gelir. Aşk karşılık bulmazsa yada kişinin duyguları değişmezse, hastalık ölümle sonuçlanır.

╰┈➤ Warnings: Ölüm, Kusma (çiçekler), Hastalıktan bahsetme, Kan. Mangadan spoiler yok :)

╰┈➤ Sarı laleler, sevgi ve aşkı temsil eder.

⛧°。 ⋆༺♱༻⋆。 °⛧

୧ ‧₊˚ Hanahaki 🎐 ⋅

╰┈➤ Hanahaki hastalığından, Ishigami Köyü'nün 100 masalından birinde belirsiz bir şekilde bahsedilmiştir. Kendini sevmeyen bir adama aşık olan bir kadın, kusmaktan kendini alamadığı sarı lalelere boğulmuştu. Kimse gizemli hastalık hakkında fazla bir şey bilmiyordu - köken belirtilmedi, tedavisi yoktu ve köyde hiç kimsenin böyle bir rahatsızlık yaşadığına dair bir kayıt yoktu. Belki de bir tür metafordu?

╰┈➤ "Ölmek için ne kadar aptalca bir yol. Çiçeklerle ölüm," hastalığı ilk duyduğunuzda kendi kendinize düşündüğünüz şeydi. "Böyle bir şeyin var olmasına imkan yok."

╰┈➤ Ancak Chrome'un kendi büyüsü varsa, o zaman belki de o kadar olasılık dışı değildi. Ishigami Köyü'nün henüz keşfedecek ne kadar çok şeyi olduğunu kim bilebilir? Ayrıca, zaten bu kadar çok şey bilmemizin nedeni 100 masal."

╰┈➤ Ruri ilk hastalandığında, bazıları onun gizemli hastalığa yakalandığını tahmin etti. İnsanlar küçüklüklerinden beri Chrome ve Ruri'nin güçlü bir bağı olduğunu biliyorlardı - belki de Ruri'nin duyguları onu hasta edecek kadar güçlüydü. Ancak zaman geçtikçe, Ruri asla çiçekleri veya çiçek yapraklarını öksürmedi, bu yüzden bu fikir ortadan kalktı.

╰┈➤ Ama Ruri hâlâ hastaydı ve kimse onu nasıl iyileştireceğini bilmiyordu. Kohaku'nun banyo için getirdiği kaplıca suyunun iyileştirici özelliği olduğundan kimse emin değildi ve onu neyin rahatsız ettiğini bile kimse bilmiyordu.

╰┈➤ Ta ki bir gün Kohaku ablası için kaplıca suyuyla birlikte köye getirdiği bir yabancıdan bahsedene kadar. Atkuyruğu farklı yapılmıştı ve kaplıca suyunu almakta geç kalmıştı ki bu ona hiç benzemiyordu. Bu yabancı tam olarak kimdi ve niyetleri neydi? Ancak Kohaku onlara onları köye geri getirecek kadar güveniyorsa, belki de o kadar da tehlikeli olmadıklarını kendi kendinize düşündünüz.

╰┈➤ Yabancı, kendini Senku olarak tanıtan, senin yaşında bir çocuktu ve sen ona kaşlarını kaldırarak bakmıştın. Chrome onun arkasında durmuş, kulübesindeki bazı mineraller hakkında ağzını oynatıyordu ama her zaman yaptığı kibirli tavırla değil. Arkadaşınızın bir yabancıya karşı ne kadar dışa dönük olduğunu görmek şaşırtıcıydı. Chrome ve Kohaku size Senku'nun Ruri'yi hastalığından iyileştirebilen bir büyücü -üzgünüm, bilim insanı- olduğunu açıkladı ve bunu duyunca heyecanlandınız ama ona güvenme konusunda isteksizdiniz.

╰┈➤ Ama tanrı Senku'nun işini zorlaştırdı. O bir pislik olduğunda bile, söylemesi ve sunduğu her şeyle büyülenmiş olarak, onun her sözüne kapılmadan edemezdiniz. Onu bir deneyin ortasında merakla izler ve üretebildiği inanılmaz sonuçlara hayretle bakardınız. Sana doğaüstü geldi.

╰┈➤ Ruri'nin hastalığını yenmesine yardımcı olacak her derde deva ilacı yaratmada arkadaşlarına yardım ederek Bilim Krallığı'nın bir vatandaşı olmanız uzun sürmedi. Demirle mıknatıslar elde ettikten ve köylülerden ve yabancı General Asagiri'den biraz yardım aldıktan sonra, Kinro ve Ginro'nun yaratmak için çok çalıştığınız elektriği üretmeye yardım ettiği son testin zamanı gelmişti. Senku ve Chrome ile barakanın çatısındaydınız ve beklenti içinde bekliyordunuz.

Anime OneShot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin