Besef

35 0 0
                                    

Voor het eerst besef ik me nu dat ik hier niet thuis hoor en wat dat witte lokje betekend. Ik ben niet zomaar gecreëerd. Wilde de duivel me niet houden? Of was het god die het verbood? Ik neem aan dat mijn moeder mij niet kwijt wilde na deze woorden en ik zucht. Moet mij altijd overkomen. Ik zucht en bekijk mijn been nogmaals. Dit betekend nooit meer een korte broeken. Wat is mijn doel op aarde? Een heleboel vragen gaan door mij heen zonder antwoord. Ik besluit te relaxen en niet aan vandaag te denken. Zou ik geheimen krachten hebben? Nee Elize houd het uit je hoofd! Ik loop naar beneden en open de koelkast en  pak er wat fanta uit en zoek naar nog wat. Niks helemaal Niks. Ik zucht en kies uiteindelijk voor een stuk stokbrood. Ik plof op de bank en zap wat maar er is niks op tv. Ik twijfel ga ik een kwartier wachten of naar boven? ik ga boven een kwartier wachten en ik ga naar boven en laat mijn eten staan. Ik hoor ineens een gemauw...? Ik kijk uit mijn raam en zie een kat? Die komen hier niet veel voor het is een zwarte kat met gele ogen en het puntje van zijn staart is wit. Ik wil hem laten zitten maar dan bedenk ik me dat hij hetzelfde is als ik ben. Apart niemand begrijpt hem en.... ik twijfel even en ren dan naar beneden de kat staat voor mijn neus ik sta bijna op hem. Kom is jonge zeg ik en hij loopt naar binnen. En nu loop je even mee. Ik pak mijn bord met stokbrood en mijn drinken en ga op de bank zitten. De kat kijkt me vragend aan en ik klop naast mij op de bank. Hij springt op de bank en dan zie ik dat hij een goud halsbandje heeft. Ik wil het pakken maar hij blaast, logisch hij kent mij niet eens. ik laat hem aan mij snuffelen en ik aai hem. Even later kijk ik op zijn halsband hij heet Theobalt. Hallo Theobalt, ik ben Elize je nieuwe baasje. Ik lach naar hem tijden heb ik niet meer gelachen met die verschrikkelijke Thomas in mijn klas. Ik Lach en bedenk me dat hij vast honger heeft en ik haal wat vis uit de koelkast. Ik kijk op de klok en ik zie dat het tijd is voor mijn serie ik geef Theobalt de vis en ik verdiep me in mijn  serie maar eerst bedenk ik me, Hoe ga ik dit uitleggen aan mijn ouders?

GuivedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu