De droom

14 1 0
                                    

Mijn mond valt open. Is het echt hem? Is hij het echt! Hoe hij was dood!? Ik bedenk me dat ik hem met open mond aanstaar. Zwart haar, emo. Precies als in mijn droom... maar...? "Arthur?" Zeg ik zacht en net verstaanbaar. Hij draait zijn hoofd schuin. "Sorry?" Antwoord hij. Ik begin bijna te huilen hoe kan dit is hij echt heeft de duivel dit gedaan!? of.... "Arthur!" roep ik. Ik ren op hem af en knuffel hem. "nou jij bent enthousiast om me te zien haha" zegt hij. "Tuurlijk! ik heb je in eeuwen niet gezien!" roep ik. ik ben nog steeds verbaast over het feit dat hij nog leeft. "Schatje ik heb je gisteren nog gezien" zegt hij lachend. "Maar, Maar... Je...Je was dood!" Ik houd het niet meer en ik begin te huilen. "Dood?  heb je naar gedroomd schatje?" vraagt hij. "Nee Nee Nee! Je hebt een ski ongeluk gehad!" roep ik half huilend uit. "Schatje je hebt me gered... dat weet je toch nog wel dat is 2 jaar geleden!" zegt hij ongelofelijk. Ik maak me los uit zijn armen. 2 jaar? "Arthur hoe oud ben je?" vraag ik. "schatje ik ben 15 dat weet je toch wel..?" zegt hij verbaast. "Je kunt hier niet blijven ik heb nog.... huiswerk! ja ja huiswerk sorry schatje ik moet dat echt doen." zeg ik gauw. "Oh oke schatje ik spreek je later wel.. he?" zegt hij onzeker. "Tuurlijk! tot later!" zeg ik gauw en doe de deur achter me dicht. Ik ben 14 het is 2 jaar later. Mijn droom is waarheid geworden.

Ik loop naar mijn kamer. "Theobalt!" roep ik. "Theobalt waar ben je!" ik raak totaal in paniek tot ik mijn kat zie. Theobalt loopt rustig op me af en ik zak op de grond. Ik begin te huilen en knuffel Theobalt ik ben helemaal over de zeik. ik snap er niks meer van, hoe kan mijn droom waarheid zijn geworden!? Het enige wat ik wens is... is alles weer normaal hebben... Ik moet hem nog een keer zien kunnen kussen kunnen aanraken. Ik houd van hem ik wil hem niet kwijt. Maar ik kan niet zomaar 2 jaar skippen zonder te weten wat er gebeurd is! Waar is de duivel. Zij moet dit hebben gedaan! wie anders? Ik heb dit nog nooit gehad. Theobalt loopt weg. "Theobalt nee nee!" hij verdwijnt, is...is hij weg? even later komt hij terug met een briefje in zijn bek.Nu weet ik zeker dat mijn moeder hier achter zit...

Bedankt voor het lezen! Ik maak het weer spannend haha. Ik ben weer blij te uploaden en ik hoop dat ik jullie nog terug zie!

GuivedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu