Arthur

13 1 0
                                    

Sorry dat ik zo lang niet geupload heb ik had geen inspiratie meer. Ik ga toch proberen nu weer elke week te uploaden misschien zelfs een nieuw verhaal! Maar dat eerst weekelijks uploaden. In ieder geval veel plezier!

Ik ben eindelijk thuis. Er is niemand thuis zo te horen dus laat ik Theobalt binnen. Huiswerk, denk ik in mezelf. Hoe rebels ik ook ben ik moet en zal toch echt mijn huiswerk moeten maken. Ik pak mijn tas en loop naar mijn kamer. Eerst appjes etc. Checken. Ik pak mijn wiskunde huiswerk en Thomas schiet in mijn hoofd. Wat moet ik doen? Eerlijk toegeven? Nee dan word ik absoluut geschorst. Ik kan het beter ontkennen en wachten tot het afgelopen is er niks meer aan de hand is. Niemand heeft me verraden, niemand weet het, zelfs zijn vrienden niet. Ik ga op bed liggen, wiskunde komt er toch niet van en ik dommel inslaap.

Ik loop in een bos. Ik zie Arthur. Ik zie het gebeuren het is net voor het ongeluk. Ik ren op hem af en red hem. Hij kust mij. Jaren lijken voorbij te gaan en ik samen met hem veranderen we naar Emo's. Zijn haar word zwart en ik laat een schuine pony knippen omdat hij dat zo graag wilde. We waren gelukkig. Samen hadden we Thomas inelkaar geramd en hij durfde nooit meer wat. Het voelde geweldig.

Ik word langzaam wakker door geklopt op mijn deur. 'Binnen' zeg ik. Er gebeurt niks. Ik loop naar mijn deur en doe hem open. Ik kijk de overloop op en dan naar beneden ik zie de voordeur openstaan, maar er was toch niemand thuis? Dan zie ik hem in de deur opening staan. Arthur.

GuivedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu