'Eten!' Roept mijn moeder. Ik heb niet bepaald zin om te eten. Maar ik zak van mijn bed af en loop naar de deur. 'Mauw' zegt Theobalt. 'Kom dan' zeg ik. En de kat springt van het bed af en loopt achter me aan. Ik loop naar de eet tafel en ga zitten. Theobalt springt op een andere 4de stoel. 'Waarom hebben we überhaupt 4 stoelen?' Vraag ik. 'Omdat we dat hebben' snauwt mijn moeder mij toe. 'Pak je nog wat of wacht je tot het koud is?' Vraagt ze nog. Ik kijk haar met een ijzige blik aan en ik schep op. De helft van mijn vlees geef ik aan
Theobalt. Mijn moeder kijkt me arrogant aan. 'Wat nou' snauw ik haar toe. (Ja wij als gezin zijn niet gepast) 'niks' snuift ze en ze gaat verder met eten. Als ik mijn eten op heb sta ik op. 'Zitten' zegt mijn vader. Geërgerd ga ik weer zitten. 'We moeten is over die kat..' NIKS er van! Theobalt blijft!' Onder breek ik hem al gauw ik sta op pak mijn toetje uit de koelkast en Theobalt springt van de stoel zijn kop omhoog en zijn staart als een echte arrogante kat zou doen. Ik hou van hem.Even later zit ik met mijn toetje op mijn bed. Ik aai onder tussen Theobalt en lak mijn nagels zwart en mijn middel vinger wit. Wat een naaiende actie van mijn vader. Theobalt is van mij ik zorg wel voor hem als hij maar blijft. Morgen weer naar school... wat zou er gebeurd zijn met Thomas? Zouden ze Theobalt wat aan doen als ik hem mee zou nemen. Of zou hij me volgen en hoe zit het met...? Genoeg vragen zonder antwoorden. Ik pak mijn telefoon en zeg youtube aan al gauw hoor ik de stem van rick mijn favoriete youtuber. En ik zink weg in zijn video.
Als ik wakker word is het midde in de nacht. Ik zet mijn lamp aan. Ik zie Theobalt zitten aan het voeten einde van mijn bed, hij slaapt heel vredig en ligt helemaal opgerold. Ik baal waarom ben ik geen kat. Zuchtend stap ik uit mijn bed en loop naar beneden en ga zitten. Ik zet de tv aan en kijk naar de nachtelijke progammas. Na een uur stap ik weer in bed het is 3 uur.
Als mijn wekker gaat besef ik dat het morgen is. Morgen de dag van de waarheid. Thomas. Ik kijk opnieuw naar de foto van Arthur waarom zou ik hem moeten vergeten? Natuurlijk moet ik verder leven alleen... hij is heel belangrijk voor me geweest. Voorlopig ben ik niet toe aan een relatie. Ik zucht. Het moet altijd mij hebben. Ik sta op en Theobalt mauwt. Kom maar jonge dan gaan we ontbijten. Anders moet ik dat alleen doen...
JE LEEST
Guived
RandomIk ben Elize ik heb het gevoel dat ik anders ben ik ben geboren met zwarte haren en een wit lokje mensen keken me altijd raar aan en er werd gefluisterd. Ik heb 2 kanten, een duivelse en een aardige lieve oftewel ik ben de dochter van god en de duiv...