«10»

12 4 0
                                    

Ніжність — це те, що так складно пояснити словами, але так легко відчути серцем.

Від автора: Для більшого проникнення у цю частину, рекомендую під час читання слухати пісню Lana Del Rey - Cinnamon Girl

Між двома панувала повна тиша. Насправді Лейла вже подумки почала обвинувачувати себе в тому, що їде в машині малознайомого чоловіка так ще й в мало знайомому для неї місті. Проте це був її останній день в Баку, вона хотіла провести його без нудьги. Тахіра переповнювало бажання розпитати дівчину про все, про її батьків, про її буденні справи, про її саму. Настільки сильно він хотів дізнатися про життя своєї коханою. Вони почали спілкуватися, це була просто звичайна розмова. Їм було цікаво разом дізнаватися бодай базову, але все ж інформацію про життя один одного. Тахір боявся налякати її своїми питаннями, однак цікавість брала вершину. І ось вони були на місці.

-Ми приїхали. - мовив Тахір.

Перед Лейлою була будівля, яка здавалася не сильно великою.  Дівчина з непорозуміння дивилася на Тахіра.

-Ти що, привіз мене до себе додому?

-Ні, зараз побачиш.

-Що? Що побачу?Скажи будь ласка куди ти мене привіз!

-Нумо ж, ходімо зі мною, ти зараз усе побачиш.

Лейла зітхнула.

-Добре...Але якщо ти щось зі мною зробиш, моя подруга шукатиме мене і тобі буде дуже погано!

-Ха-ха-ха, я добряче приберу місце злочину, до того ж ти сама погодилася поїхати зі мною. - віджартувався Тахір.

Лейла скинула брову, та подивилась на чоловіка. До речі бажання урізати ляпаса після того випадку перед фотосесією досі було та стало ще більшим. Вони зайшли в будівлю. Далі перед ними були сходи та ліфт. Тахір обрав ліфт і вони зайшли туди. Він натиснув на останній поверх. 10.

-Ще й останній поверх...

-Боїшся висоти? Не хвилюйся, ти ж зі мною, зі мною ти точно будеш у безпеці, моя кохана.

-Ага, у безпеці, точно. Нічого я не боюсь, і не називай мене своєю коханою.

Тахір тільки поглянув на неї та тепло посміхнувся. Йому справді настільки сильно сподобалась Лейла, настільки сильно він був закоханий в неї.

10 поверх. Тахір виходить першим та повільним шагом прямує до якихось дверей, за ним Лейла. Він обережно встромляє ключ у двері та вони зі скрипом відкривають. Лейла зрозуміла що вони з Тахіром були аж на самому даху. Чоловік елегантним жестом пропустив дівчину вперед. Перед Лейлою відкрився чудовий вигляд на вечірнє місто. Десь далеко світяться вежі полум'я, недалеко гарна мечеть та багато, багато будівель.

Поклик кровіWhere stories live. Discover now