1. Bölüm/ YOLUN BAŞI

17 0 0
                                    

Hilalden

"Kızlar çabuk olun!" Önümdeki çantanın ağzını kapatıp hızlıca odadan çıktım. Mutfağa girdim ve yiyecek poşetlerinin bir kaçını elime aldım. "Lalin diğer poşetleri sen alır mısın?" Lalin kocaman gözlükleriyle mutfağa giriş yaptığında güldüm. "Hey neye gülüyorsun?" Lalinin yüz ifadesini görünce yine gülmeye başladım. "İkonik gözlüklerine gülüyor " Beril elinde çantalar ve birkaç telefonla yanımıza geldi. Bir dakika benim telefonumla. "Telefonsuz gitmeyi düşünmüyorsundur umarım" Telefonumu cebine tıkıştırdı ve birkaç poşeti aldı.  "Hadi çıkalım artık yoksa Devo arabada iyice delirecek" Kapıya doğru yürümeye başladığımızda Lalin kendi kendine söyleniyordu. "Gözlüklerimin nesi var bunlar şuan moda" Kapıdan ilk çıkan Lalin olmuştu eşyalarını dün akşamdan hazırlayıp arabaya yerleştirmişti ve bu saate kadar sadece bakım yapmakla uğraşmıştı. Devin arabadan inip bizim için bagajı açtı. "Adamı aradım işi çıktığı için  evin anahtarını karşı eve vermiş" Çantalarımızı hızlıca bagaja koyduk ve arabaya bindik Devin bagajı kapattığında hepimiz arabadaki yerimizi almıştık.  Lalin ön koltukta ben ve Beril ise arkada oturmuştuk. Devin arabaya biner binmez şarkılar arasında gezinmeye başlamıştı. "İste bu" istediği şarkıyı bulduğu için yüzü gülmüştü. Arabada "Woman" çalmaya başlayınca güldüm. " Hadi tatil başlasın!" Lalin neşeyle bağırdı. Beril yanımda dans etmeye başlayınca bende ona katıldım ve yolculuğumuz başladı.

Batından

"Ya biz bütün gün bunların gelmesini mi beklicez evde"  Aren yere uzanmış  tavandaki pervaneyi izleyerek homurdanıyordu.Karan oturduğu yerden kalkarak "Ben bunları tüm gün bekliyemem arkadaş sahile inicem ben" "Ya azıcık bekleseniz ölmezsiniz " Ilgaz elindeki telefonu kapatıp bana döndü. "Bato haklı belkide taş gibi hatunlar gelicek ben bu fırsatı kaçıramam" "Yaşlı bir çift gelirse napıcaksın zeki arkadaşım " "Bir şey yapmayacağım Karan belkide o yaşlı çiftin yaşıtım bir torunu olucak ve anahtarı o almaya gelicek " "Ilgaz doğruyu söyle oğlum sen buraya kız tavlamaya mı geldin?" Ilgaz gülmeye başladı "Eh biraz öyle" dedi. Karan pencerenin önünde dışarıyı izliyordu. Gelen araba sesiyle hepimiz cama baktık. Karan ağzı açık bir şekilde aşağı bakıyordu. "Oha" Ilgaz hemen Karanın yanına koştu. "Hassiktir" Aren hala yerde uzanmış tavanı izlemekle meşguldü. Oturduğum yerden kalktım ve cama doğru ilerledim. Ilgaz Karana dönüp " Karancığım bunlar yaşlı değil aslanım" Karan hala ağzı iki karış açık aşağı bakıyordu. "Fark ettim " dedi. Kızlardan biri eve doğru gelmeye başlayınca Ilgaz hemen alt kata koştu. "Oğlum ağzını kapat salyan akıcak artık" dediğimde Karan girdiği şoktan yeni çıkmıştı. Aşağıya göz gezdirdiğimde  kızlardan biri gözüme çarptı. Kısa açık mavi şort çicekli zarif bir üst dağınık kıvırcık saçlar. Ve boynundaki hilal şeklindeli kolyesi. Karana döndüm ve "Kıvırcık olan benim"dedim ...

Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin