(selam uzun süreden sonra 2.bölüm karşınızda yazım yanlışı varsa sorry)-Hatırlatma-
-o sırada aşağıdakiler--Vanya:O iyimidir kötü görünüyor
-Allison:Dünkü olaydan sonra iyi olmamasına şaşmamalı.
-Five:kapa çeneni Allison,Daisy'ye bundan bahsetmicez zaten kötü dahada kötü olmasın.
-Klaus:Five'ye katılıyorum.Kankamın iyi olmasını istiyorum biz daha onla ne haltlar edicez.
-Five:Neyse ben Daisy'nin yanına gidiyorum.
-Klaus:1 dakika yanlız bıraksana kızı.
-Five:Klaus boş yapma.Neyse gidiyorum
-Daisy'den-
Ben yatakta yatıyordum uyumuyordum ama gözlerim kapalıydı.Birden içeri biri girdi yanıma oturdu saçımı kulağımın arkasına aldı ve yüzüme yaklaşıp yanağıma bir öpücük kondurdu.Kokusundan anladım bu Five'nin kokusuydu.Yanıma yattı kolunu başımın altından geçirdi ve bana sarıldı boynumu öptü.Yanımdan kalktı kapıya gitti,ben gideceğini sandım ama kapıyı kilitleyip yanıma geldi yavaşça beni kendine çevirdi gözlerim hala kapalıydı elini başımın altından geçirip dudağıma bir öpücük kondurdu.Başımı onun boynuna gelecek şekilde yasladı ve saçımı okşamaya başladı diğer eli belimi okşadı.Bu sefer gerçekten uyuyacaktım çünkü Five o kadar yavaş bi şekilde okşuyoduki saçımı.En son uykunun ve Five'nin kollarına kendimi bıraktım.(2.bölüm sonu)
Five bizden ne saklıyor?
Herkes bizi önceden tanıyormuydu?
(Çok boş zamanım olduğu için ya birazdan ya da yarın yeni bölümü atarım)
Bayy❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOT LOVE~𝐹.𝐻𝑎𝑟𝑔𝑟𝑒𝑒𝑣𝑒𝑠
FanfictionBir kız shifting yaptığını zannedip aslında kendi gerçekliğindeyse...