(selaam 7.bölüm karşınızda umarım beğenirsiniz yazım yanlışı varsa sorry ❤️)
-Hatırlatma-
Sözümü kesen aşağıdaki silah sesi oldu...-silah sesini duyduktan sonra aşağı koştura koştura gittim içimden umarım kimseye bişey olmamıştır. İndiğimde korumalar ve bizimkiler dövüşüyordu etrafa baktığımda bay ve bayan malfoy yoktu sanırım gitmişler. Kocaman bi adam bana doğru yürümeye başladı,yanıma geldiğinde dövüşmeye başladık Beny'e baktığımda oda dövüşüyordu,bi anda iki silah patlama sesi geldi etrafa baktığımda Beny'i yerde yatarken gördüm herkes Beny'nin yanına gidiyordu bende gitmek için hamle yaptığımda karnımdan akan bi sıvı olduğunu gördüm elimi götürdüğümde kan vardı. Gözlerim kapanmaya başladı en son yere düştüğümü ve Five'ın DAİSY! diye bağırdığını hatırlıyorum...
-Five'ın ağzından-
Beny vurulduğunda hemen yanına gittik arkama baktığımda Daisy'nin karnından kan geldiğini gördüm ve yere yığıldı.
Five: DAİSY!!!
Hemen yanına gittim ve karnına baktım kan kaybediyordu karnını açtığımda çelik yelek gördüm ama gelek kurşunun etkisi ile delinmişti ve kurşun o delikten girmiş diğerleri Daisy'i gördü ve ikisini arabaya görürdük ben Daisy'i kucağıma aldım Luther Beny'i aldı.hemen eve girdik Annemi çağırdık.
Grace:tanrım noldu onlara
Five:vuruldular anne lütfen bişi yap!
Grace:merak etme tatlım onlar iyi olucak hemen revire götürün.
İkisini revire götürdük Daisy'i sedyeye yatırdım Annem bizim dışarı çıkmamızı söyledi ben çok zorlasamda dışarı zorla çıkardılar.Annemin çıkmasını beklerken aynı zamanda ağlıyordum.Çünkü Daisy bu hayatta benim için yeri ayrı onu çok seviyorum eğer onu kaybedersem ben tek kalırım...-3 saat sonra-
Annem sonunda dışarı çıkmıştı.
Five:Anne onlar iyimi!
Grace:sakin ol tatlım...çok fazla uğraştım ama maalesef-
Five:hayır hayır hayır
Grace:ama maalesef beny'i kaybettik...
Ben şok olmuştum bunu beklemiyordum Daisy'nin ölmemesine çok mutlu olmuştum ama Beny'nin öldüğünü duyunca çok üzüldüm çünkü Beny bu hayatta Daisy'den sonra en sevdiğim kişiydi Annem haberi verdikten sonra odaya girdim Daisy yatak yatıyordu odaya girince gözlerini açıp bana baktı.
Five:güzelim!
Daisy:five
Hemen yanına gidip sarıldım kokusunu içime çektim...-Daisy'nin ağzından-
Five odaya girdiğinde hemen yanıma gelip sarıldı.
Five:nasılsın iyimisin? bi yerin ağrıyomi?
Daisy:iyiyim bi yerim ağrımıyo. Herkes iyimi?
Five:biz iyiyiz ama...
Daisy:ama?
Five:Beny-
Daisy:noldu ona?!
Five:Beny'i kaybettik...
Five'ın dediği şeyle beynimde yankılanmaya başladı
Beny'i kaybettik
Beny'i kaybettik
Beny'i kaybettik...
O kadar çok ağladımki Five bana sarılsada işe yaramadı Grace artık gelip sakinleştirici koydu ve gözlerim tekrar kapandı...
-Five'ın ağzından-
Annem Daisy'ye sakinleştirici verip uyuttu bende Daisy'nin saçlarını okşuyordum bizimkiler içeri girdi...
Luther:Beny'nin cenazesini ne zaman yapalım?
Diego:bence bugün yapalım ama Daisy uyurken yapalım çünkü eğer cenazeyi görürse daha kötü olabilir.
Five:bencede Daisy uyurken yapalım dahada kötü olmasın.
Luther:tamam o zaman 30 dakika sonra bahçede olun.
Herkes çıkmıştı bi tek ben kalmıştım Daisy'nin yanına yatıp kafasını boynuma gelecek şekilde koydum ve saçlarını okşayıp öpücükler koydum.30 dakika sonra
Daisy hala uyurken 30 dakikanın geçtiğini gördüm Daisy'i uyandırmadan aşağı indim herkes ordaydı cenazeyi yapıp bitirdik ben hemen Daisy'nin yanına gittim ve bi süre sonra uyumuşumGece saat 01.00
Uyandığımda Daisy hala uyuyordu yanına gittim elimi şaçlarına atmıştımkı yandığını gördüm ateşi vardı hemde çok Daisy'i uyandırmaya çalıştım.
Five:Daisy güzelim uyan
Five:Daisy uyan!
Kolundan dürtmeye başladım ama gözlerini açmadı,bende onu kucağıma alıp banyoya gittim üstünü çıkarmadan duşa girdim ve buz gibi suyu yüzüne tuttum.Suyun etkisinde uyandı küvvetten çıkmaya çalıştı ama izin vermedim bir süre sonra bayıldı bende küvetten çıkıp odaya girdim ikimizde sırıl sıklamdık onun üstünü değiştirip kendi odama gittim üzerimi değiştirip çıktım tam odaya gireceğim sırada kapı çaldı bu saatte kim diye düşündüm,aşağı inip kapıyı açtım ve sinirden delirmek üzereydim...(Eveet 7.bölüm sonu)
Kim geldi?
Five bizden ne saklıyor?
(Umarım beğenmişsinizdir 8.bölümde görüşmek üzere bayy ❤️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOT LOVE~𝐹.𝐻𝑎𝑟𝑔𝑟𝑒𝑒𝑣𝑒𝑠
Hayran KurguBir kız shifting yaptığını zannedip aslında kendi gerçekliğindeyse...