14.Bölüm

75 5 1
                                    

(selaaam hiç uzatmadan bölüme geçiyorum umarım beğenmişsinizdir vote atmayı unutmayın yaxım yanlışı varsa sorry ❤️)

-Hatırlatma-
Daisy beni öptü bende karşılık vermeye başladım dudaklarını öpmeyi gerçekten özlemiştim...

-Daisy Hargreeves-
Daisy:Seni çok özledim Five
Five:Bende seni çok özledim Daisy'im
Daisy:Peki Five bunu cidden miye yaptı bana,bize?
Five:Sana herşeyi en başından anlatıcam öncelikle bara gittiğimiz i gün o kızı bem öpmedim zorla öptü
Nedenini anlatıyorum...

-1963 Five Hargreeves-
Komisyon diye bir yerde işe başladım kıyamette "Denetimci"adlı bi kadın gelmişti ve bi anlaşma yaptık 5 yıl çalışma şartıyla beni kendi zamanıma geri gönderecekti bende kabul ettim ve şuan burdayım denetimcini bi kızı vardı ama bu gerçek kızı değildi üvey kızıydı(Burada lilayla daha kimse tanışmadı o kız lila değil lila daha sonradan gelio)kızın ismi klara heralde kız geldiğim günden bu yana beni hiç rahat bırakmadı psikopat gibi etrafımda geziyo.Neyse sonra ben bu cehennemden kaçmanın bi yolunu buldum ve kendi zamanıma döndüm tabiki 15 yaşındaki bedenimle(Bu kitapta herkesi 3.sezondaki hali ile hayal edin)Klara benim yerimi bulmuş ve beni gene.rahat bırakmıyordu.Normal bi güne uyanmıştım ve kapı çalmıştı gidip baktığımda klara ben daha ne olduğunu anlamadan dudağıma yapışmıştı arkamdan bi ses geldi ve baktığımda.Daisy ban hayal kırıklı,Üzgün ve kızgın bakıyodu ona daha ne olduğunu açıklamadam bana sert bi tokat yapıştırıp yukarı çıkmıştı klarayı evden uzak bi yere ışınlayıp bağırmaya başladım onu sevmediğimi ve artık beni rahat bırakmasını söyledim ve eve geri döndüm herkes bana o kadar körü bakıyoduki onlara hiç bisi anlatmadan Daisy'nin odasına gittim uyuyordu çok sinirlenmiş olmalı haklıda...Odasından çıkıp kendi odama gittim ve saatlerce ağladım ya Daisy benim yüzüme bir daha bakmassa ben ne yaparım onsuz...Sabah Daisy hiç bişi hatırlamayarak uyandı ona iyi misin diye sordum kendimi halsiz hissediyorum dedi ve sonrasın olanlar oldu taki o bar gününe klarayı en son orda gördüm ve gene dudağıma yapıştı ve gene Daisy bunu gördü...

-Daisy Hargreeves-
Five bana bunları anlattığımda hem pişman hemde sinirliydim o klara denen kızı bulup gebertmek istiyordum
Daisy:Five...
Five:Efendim meleğim
Daisy:Sakın beni tutma çünkü o kızı geberticem!!!
Hemen aşağı indim ve gördüğüm kişi ile üzerine atlamam bir oldu bu oydu...

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Umarım beğenmişsinizdir vote atmayı unutmayın diğer bölümü uzun yazmaya çalışacağım bayy ❤️

HOT LOVE~𝐹.𝐻𝑎𝑟𝑔𝑟𝑒𝑒𝑣𝑒𝑠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin