Selam önceki bölümde dediğim gibi çok boş zamanım olduğu için daha fazla bölüm atıcam)-Hatırlatma-
En sonunda uykunun ve Five'nin kollarına kendimi bıraktım...-Uyandığımda Five hala yanımdaydı.Ona baktığımda uyumuştu bir kaç dakika sonra gözlerini açıp bana baktı ve konuşmaya başladı.
-Five:uyanmışsın daha iyi misin?
-Daisy:biraz daha iyiyim uyumak iyi geldi.
-Five:eğer biraz daha iyisen başka şeyler yapabiliriz.
-Daisy:ne gibi?
Bunu söylememle bana yaklaşmaya başladı.Bana yaklaşırken kalbim o kadar hızlı atıyorduki.En son dudaklarımızın arasında 1cm'cik kaldığında gözlerimin içine baktı eli enseme gittiğinde biraz daha yaklaşıp dudağımı öptü.O kadar sakin ve yavaş öpuyorduki,bı süre sonra karşılık vermeye başladım,yavaş ve sakin öpüşü hızlandı,beni bi hareketle yatağa sırt üstü yatırıp üstüme çıktı.1 dakika sonra kapı dan diye açıldı içeri Klaus girdi.
-Klaus:daisy sana bişi sorcam-Aaa napıyonuz lan siz.
Five hemen üstümden kalkıp Klaus'un yanına gitti itekleyerek dışarı çıkardı kapıyı kapatıp kilitledi.Sonra bana baktıp yanıma geldi.
-Five:hadi devam edelim
-Daisy:saol Five'cim ama ben açıktım o yüzden aşağı iniyorum bayy.
O daha bişi demeden odadan kaçtım ve aşağı indim.Herkes bana sırıtarak bakıyodu nedenini anlamadım.Belimde birinin elini hissettim arkama baktığımda Five'ı gördüm bana(piç smile) bakıyodu. Sonra beni koltuğa oturtup yanıma oturdu elimi tuttu ve kulağıma;
-Five:Akşam odama gel ;).
-Daisy:gelirim.
Yine bana sırıtarak baktı.
-klaus:knk toplum içinde kulaktan kulağa konuşmak ayıptır söyleyin bizde bilelim.
Yanaklarımda bi kızarıklılık hissettim utanmıştım,herkes bana baktı ama ben Five'ye bakıyordum,o da bana bakıyordu.
-Five:o Daisy ve benim aramda değilmi Daisy;)
Başımı salladım.
-Allison: tatlım biz dışarı çıkacağız gelmek istermisin?
-Daisy:Nereye gidiyoruz?
-Allison:Ormana gelicenmi?
-Daisy:gelicem
-Allison:Harika o zaman 15 dk sonra kapıda buluşalım.
Herkes tamam dedikten sonra odalarına gittiler ben ve Five hala koltukta el ele oturuyorduk.(beni ben diye dizideki benide beny diye yazıcam).
-Five: bebeğim hazırlanmaya gidelim mi?
-Daisy:olur gidelim ama ben böyle gidicem(Üstümüzdeki kıyafet beğenmeyen başka bişi düşünebilir)
-Five:tamam o zaman benim odama gidelim üzerimi değiştiriyim.
Kafamı olumlu anlamda salladım.
Bir anda kendimi Five'nin odasında buldum. O kıyafet seçerken bende odasını inceliyordum. Kıyafeti yatağa koyup yanıma oturdu.(Five'nin kıyafeti bu)
Ani bi şekilde belimi kavrayıp kucağına oturttu. Tam beni öpücekken kapı çaldı.
-Allison:Five hazırmısın?
-Five:hazırlanıyorum.
-Allison:tama bu arada Daisy'i gördünmü onu arıyorum.
Five'ın kucağından indim kapıya gittim,kapıyı açtıp dışarı çıktım. Allidon bana şaşırmış gibi bakıyodu bende ona bir cevap vermeden Five'nin odasının yanındaki odama gittim parfüm sıkıp odadan çıktım. Kapıyı açtığımda Five beni odanın önünde bekliyodu elimi tutup çekiştirerek odadan çıkardı.(3.bölüm sonu)
Acaba gittiğimiz yerde ne olacak?
Five bizden ne saklıyor?(4.bölümde görüşmek üzere bayy❤️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOT LOVE~𝐹.𝐻𝑎𝑟𝑔𝑟𝑒𝑒𝑣𝑒𝑠
FanficBir kız shifting yaptığını zannedip aslında kendi gerçekliğindeyse...