(selaam uzun süredir yazmıyorum o yüzden yeni bölümü şimdi yazıyorum umarım beğenirsiniz yazım yanlışı varsa sorry ❤️)
-Hatırlatma-
tam odaya gireceğim sırada kapı çaldı bu saatte kim diye düşündüm,aşağı inip kapıyı açtım ve sinirden delirmek üzereydim...-Malfoy malikanesindeki şu sarı çiyan gelmişti.
Five:Burda ne işin var!?
Draco:Daisy evdemi?
Five:Sanane Daisy'den şimdi nasıl geldiysen öyle git hadi yallah!
O sarı çiyan'ın surayına kapıyı kapattım şuna bak ya sanki hiç işim gücüm yokmuş gibi bununla uğraşıcam tanrım!
Daisy'nin yanına gittiğinde uyunmış boş gözlerle duvara bakıyordu...DAİSY HARGREEVES
Uyandığımda odadaydım ve üstüm değiştirilmişti bi anda kapı açıldı ve içeri
Five girmişti onu gördüğümde bi nebze de olsa mutlu oldum ama aklıma son yaşananlar geldi ve ağlamaya başladım.Five yanıma geldi ve bana sarıldı o sarılınca dahada ağlamaya başladım.O da hem sarılıp hemde saçımı okşuyordu...
Five:Tamam güzelim sakin ol hepsi geçti.
Daisy:Hayır Five hepsi benim yüzümden oldu.(Yazar:drama queen daisy)
Five:Hayır güzelim hiç bişey senin yüzünden olmadı.
Daisy:Beny benim yüzümden öldü onunla planladık herşeyi kendimizi koruyacağız dedik söz verdik ama o sözünü tutmadı.
Daha çok ağlamaya başladım Five bile beni tutamıyordu odadaki herşeyi kırdım,yıktım herkes ne olduğuna bakmaya geldi beni durdurmaya çalıştılar ama başaramadılar en son Grace geldi elinde bi iğne vardı Five beni zorla tuttu ve Grace iğneyi yaptı.Son gördüğüm şey Five'ın bana endişeli bakışlarıydı...FİVE HARGREEVES
Daisy'ye sakinleştirici verildi onun için çok endişelendim çünkü kollarımda bayıldı bende Daisy'i kucağıma aldım ve revire gittin sedyeye yatırdım,Annem bizim dışarda beklememizi söyledi diğerleri tamam desede ben bayağı bi zorladım ama beni dışarı çıkardılar...
1 saat sonra garip bişiler oldu Daisy'ye takılı olan makine ötmeye başladı ve düz çizgi oldu ben ne olduğunu anladığım için deli gibi ağlayıp bağırıyordum diğerleri benimle birlikte ağlıyorlardı...DAİSY HARGREEVES
Uyandığımda değişik bi yerdeydim kimse yoktu karşıma çıkan kişiyle hem ağlamaya başladım,hemde şok oldum...
(8.bölüm sonu)
Karşımıza çıkan kişi kim?
Öldükmü?
Yoksa yaşıyormuyuz?
(Umarım beğenmişsinizdir 9.bölümse görüşmek üzere bayy ❤️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOT LOVE~𝐹.𝐻𝑎𝑟𝑔𝑟𝑒𝑒𝑣𝑒𝑠
FanficBir kız shifting yaptığını zannedip aslında kendi gerçekliğindeyse...