Kalem Kutusunda Ne Olmalı ?

1.9K 49 8
                                    


Okul ile ilgili aksesuarlarınız ,kalemleriniz , defterleriniz hem okula hem de kendinize olan saygınızı gösterir .
Kaliteli ve güzel bir kalemlik , sene sonuna kadar severek kullanmanızı sağlar .

Kalem kutu seçimi = Dediğim gibi sizi sene sonuna kadar götürebilen bir kalemlik kullanın, kalitesiz kalem kutular,sizi yıl sonuna kadar idare edemez, önerim:  eastpak, faber castell ,ve spor mağazalarının kalemlikleri ( nike , adidas,) ama tercih sizin , bunlar sadece tavsiyem .

Silgi =  Silgileriniz yumuşak silen ve çok ince olmayan silgilerden olmalı, burada marka vermeyeceğim . Ben bimden aldığım 4lü silgileri bile güzel siliyor olduğunu düşündüm, ama size önerim faber'in mavi sınav ,silgileri sınavlarda işinize yarar, çünkü kağıdı kaydırıp yıpratmıyor ve yumuşak silerek kolaylık sağlıyor .

Kurşun\ uçlu kalemlerKurşun kalemler , hemen hemen her markadan var ,stabilodan bile .Bu yüzden size sadece uçları kısa sürede çürümeyecek bir kalem öneririm. Tabii uygun kalemtraşta şart!

Uçlu kalemler  çabuk zarar görebilirler  çünkü  çoğu  plastik maddeden yapılmıştır, kırtasiyeye gidince beğendiğiniz uçlu kalemleri satın alın ,  ama yanında sadece 1 rotring veya grip kalem satın alın , kaliteli kalemler sınavlarda bozularak sizi yarı yolda bırakmaz.

Fosforlu kalemler = Önemli yerlere vurgu yapmak için sarı fosforlu başlıkları çerçevelemek için mavi,yeşil ve turuncu fosforlu olabilir, okul kalemliğinin yaninda testleri kontrol ederken tik √ atmak içinde  evdede fosforlularınız olsun ,  renk fark etmez .

Başlıklar için mürekkepli kalem = mikro , stabilo vb tarz mürekkepli kalemlerden rn az 5,6 renk kalemliğinizde yer almalı

Uç=  Kaleminizin ucuna göre uç almanız tabii ki tavsiye edilendir. İster 05 , 07 ister 0.9 veya 2B olsun kaleminize göre uç alın






OKUL ÖNERİLERİ VE MODA TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin