YENİ KIŞ MODASI (BENİM DİLİMDE :D )

332 15 5
                                    

Arkadaşlar, diğer yazımda anlattığım OBEY in modası , artık bu sene cool değil . Bence kızlar artık OBEY takmayı bırakın ve kendinize , turkuaz , mor gibi mükemmel renklerde bereler alın . Uygun fiyatlı olarak bir sürü yerde varlar .

Erkekler ise , istediği tarzda bere kullanabilirler , ama cool olmak için bu sene yönteminiz OBEY olmasın .

Kahverengi bot modası devam ediyor ama artık eskisi gibi tercih edilmiyor , acaba modası geçti de ben mi kaçırdım ?

Kızlar , sizlere tavsiyem bu sene trendiniz kısa mat deri botlar olsun , parlak da olabilir , her neyse ...

O botlar okul eteğinizle de çok güzel duracaktır eminim , havalar çok soğumadan onları giyip soğuyunca uzun botlara döneceğiz zaten .

Artık atkı yerine yün boyunluk kullanabilirsiniz , eğer yakınlarının halanız teyzeniz hatta anneniz bile bir şeyler örerse, onlardan rica edebilirsiniz , sadece boyna iki kez doluyorsunuz . (multi)

Ponponlu şapkalardan vaz geçemiyorsanız (benim gibi) kullanmaya devam edebilirsiniz ama havalar soğumadan önce renkli bereler daha güzel olur belki de

--

NE KADAR GARİP BİR YAZI BİLMİYORUM AMA RESMEN ORTAYA KARIŞIK AKŞAM YEMEĞİ SOFRASI GİBİ OLDU ," BENZETMEM KALP "

SİZİ ÇOK SEVİYORUM , GÖZLERİM AĞRIYOR HALA YAZIYORUM , HER NEYSE , LÜTFEN KONU İSTEĞİ YAZIN , YARDIMCI OLUN BENDE İSTEKLERİNİZİ YAPAYIM.

SİZLERİ ÇOOK SEVİYORUM BAAY BAY !




OKUL ÖNERİLERİ VE MODA TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin