BASILMIŞ WATTPAD MÜKEMMELLERİ

323 9 4
                                    

Bu yazıda kitap olmuş ve büyük bir okuyucu kitlesine sahip , harika yazarların mütüşmel kitapları vardır .

İyi okumalar , ✽


4N1K

Bence arkadaşlar kabul edelim ki bizim bu aralar bayılarak hayran olduğumuz, Yazarkuş Büşü'müzün kaleminden çıkan mühteşem eser. Cidden eğlenceli ve komik , azıcık da mizah bir hikaye ararsan , 4n1k'ye koş !


KÖTÜ ÇOCUK 

Severek okumuş olduğum ve mükemmel yazarımız Büşra Küçük'ün elinden çıkan bir mizah hikayesi . Kayriç , gerçekten bende büyük etki yarattı diyebilirim. Seri 4 kitaptan oluşuyor .


SOLUCAN 

Evet ! Solucan basıldı . Yarın koşarak almaya gideceğim ve yazarımız Zeynep Sey'in elinden çıkan mükemmel bir hikaye . Hele o kapağa bayıldım . İlk bölümleri hatırlattı bana . Ve solucan özeli de takıp ediyorum wattpadden. Kısaca , bu hikaye müh-teş-em .


YARAMAZ ÇOCUK 

Bir şey söylemeliyim ki , güzel yazak Dilek Tarıncı'nın elinden çıkan bir hikaye var . Yaramaz çocuk, detaya girmek istemem çünkü basılı eser ama hiç bir kitapta bu kadar duygulanmadım  .Çoğu kişiyi ağlatan bir sonu vardı , duygusal ve eğlenceliydi de . Bilemiyorum , çok güzeldi arkadaşlar . Bu kitap wattpadin kitap olmayı hak etmiş eserlerinden .


ALAYINA NEW YORK 

Bu kitap bence hepimizin bildiği Emine Can yazarımızın, elinden çıkmış bir kitap . Aynı zamanda basılı eser olan Yaz Aşkım 'ın yazarı . 

Çok eğlenceliydi arkadaşlar, wattpad eskileri de bilir , kitap olmadan önce wattpadde bayağı ünlüydü kitap oldu yine ünlü kaldı . Ama tabi yeni bir eser değil . O kadar güzeldi ki, wattpadde olsa yine okurduk yani.


KARANLIK LİSE 

Tam yazıyı yazarken kitap düşünüyordum , birden "Sıla ! Favorini unuttun ! " dedim . Alya Öztanyel'in kitabı olan karanlık lisenin şu an 2. kitabı da basıldı . Fakat , 3.yü hala beklemekteyiz . Çok güzel bir kitaptı , ve 1. kitabı bitirince otomatikman 2. kitabı almaya gideceğinize eminim o sonu varya o son .

Demir ve Güneş 'in aşkını anlatan bir kitap ve yazarımız  kitabı "Romantik" grubuna almıştı sanırsam . Çok güzel arkadaşlar. Müzikal mi ararsın romantik mi , hepsi var !


--

DAHA VARDIR EMİNİM AMA BEN KİTAP YORUMU YAZDIM AMA BİLMİYORUM ŞU ANLIK BU KADAR BASILI ESER AKLIMA GELDİ . ZATEN AYRINTIYA DA GİRMEDİM .

ARKADAŞLAR YABANCI BİR BASILSIN DA ARTIK ŞURAYA EKLEYELİM :D 

DAHA VARDIR EMİNİM AMA AKLIMA DEDİĞİM GİBİ GELEN BUNLARDI 

BAY BAY !✽


OKUL ÖNERİLERİ VE MODA TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin