OKUL SAÇ MODELLERİ

1.3K 32 11
                                    

Bu yazı , sadece kızlar içindir .


Okulda her kızın , illa ki sadece saçını toplayıp gitmesi gerekmez . Bir kızın bakımlı , temiz , en önemlisi düzenli olması gerekir .

Yazıyı ilkokullu kişiler okumadığından , ortaokul ve lise için yazılmıştır .


ORTAOKUL

Ortaokulda açıkçası insanlar , örgüye bile çocuksu demektedirler . Ama 8. sınıfa kadar mısır , düz , hatta açık saça örgü yaparak son zamanlarda trend olan şelale örgüsü bile yapabilirler .

Onun yanı sıra , kesinlikle taranmamış ve kirli saçları (uzun süredir banyo yapmamış ) açık bırakmayın . Bu sizi bakımsız gösterebilir.

Doğal dalgalar için herkesin bildiği gibi akşamdan örüp , sabahtan açabilirsiniz . Tost yapılmış gibi gözüken o dalgalarda , açık saç , toplama hatta topuz bile güzel durur .


Saçınızı donut , normal ve fiyonk topuz yapabilirsiniz . Bale topuzları için de bale tokasını kendiniz bile yapabilirsiniz .

-EN SONUNDA NASIL YAPILDIĞINI ANLATTIM -


LİSE SAÇ MODELLERİ

Lise de 9.sınıflar saçlarını dağınık salık bırakırsa , ilk yıldan dağınık bir kız modeli çizebilir . Temiz ve düzenli saçlarına değişik modellerle , örgülerle salık bırakan bir kız , daha güzel gözükmez midir ?

Topuz yapacaksanız bile ev topuzu yapıp gelmemelisiniz , bale topuzuyla . Düzgün topuzlar .


EVDE TOPUZ TOKASI YAPIMI

Malzemeler :

* Temiz , yeni alınmış saç renginize göre (koyuysa siyah gibi ) renk erkek çorabı

= babanızdan , yeni satın aldığı çoraplardan alabilirsiniz , ama hijyen açısından kullanılmış olmasın .

*Makas

*İp

YAPILIŞI :

En üstten başlayarak çorabı aşağı doğru teker teker kıvırıyoruz. En alt böyleye gelince ayaklarımızın girdiği kısmı makasla kesiyoruz , bize donuta benzeyen bir şekil kalıyor . Kalan kısımları siyah iple dikerek , topuz tokamızı bitiriyoruz . Cidden anlamadıysanız , internetten izleyebilirsiniz .


NE ÖZLEMİŞİM YAZI YAZMAYI SİZE *-*




OKUL ÖNERİLERİ VE MODA TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin