Yeni bir hikaye, yeni bir başlangıç :)
^**BU KURGU TAMAMEN BANA AİTTİR, HİÇ BİR YAZARIN KİTABINDAN FİKİR ALINMAMIŞTIR (ÇALINMAMIŞTIR)!
HER HANGİ BİR KOPYALAMA ALINTI VB. KESİNLİKLE KABUL EDİLEMEZ. TÜM HAKLARI SAKLIDIR.**^Bölüm şarkısı:
BEGE / Yeniden.🕯️
Giriş.
🕯️
Yıllardan beri merak ettiğim tek bir şey vardı.
Ben kimdim?
Bu soruya ne Almi diyebilirdim ne de başka bir şey. Çünkü ben ailesi olmayan zavallının birisiydim.
Ama nereden bilebilirdim ki o baloda her şeyi tüm gerçekleriyle öğrenebileceğimi?
🕯️
Dün girdiğimiz toplantıda karşı şirket bulunduğum şirketi baloya davet etmişti.
Normalde bu rakip şirketle aramız pek iyi olmadığı için biricik patronumuz Richard kabul etmez diye düşünmüştüm, fakat beklenmeyecek bir şekilde daveti kabul etmişti.Saat öğlen iki olmuştu, balo ise akşam sekizde başlıyordu.
Ve ben daha hiçbir hazırlık yapmamıştım.Oturduğum sandalyenin demirlerinden destek alarak kalktım ve sandalyeyi yerine ittirip şirket sahibinin odasına doğru yürümeye başladım.
Bana şirketten çıkmadan odama uğra demişti.Koridorun ortasındaki büyük asansörün düğmesine bastım ve asansörün kata çıkmasını bekledim.
Şirket yirmi bir katlı bir binaydı, binanın son üç katı kapalı bir yerdi ve giriş-çıkış yasaktı.
Her katı yirmi sekiz oda ve dört mutfaklı olacak şekilde düzenlenmişti.
Benim olduğum kat on dördüncü katdı ve benim çıkacağım kat ise on sekizinci kattı.
Ve o katta sadece şirket sahibi Richard'ın odası vardı.İçimden söylenirken asansör geldi ve kapı iki yana açıldı.
Siyah renkli ayakkabımın sivri uçlarına bakarak içeri girdim ve karşımda ki aynaya doğru bakmaya başladım. Elimi yanımdaki düğmelere götürerek ön sekizinci katı tuşladım. Kapının kapanmasına saniyeler kala bir el kapının kapanmasını engelledi.🕯️
Yukarıya çıktıktan sonra, Carlo'nun bana verdiği dosyaya sinirle baktım ve iç çektim.
Son dakika asansöre elini sokup, dosyayı elime sıkıştırıp kaçar adımlarla gitmişti.Üzerimdeki olmayan tozları elimle hafif diz üstü elbisemin uçlarına kadar süpürdüm ve uzun koridorun sonuna kadar yürümeye başladım.
Bu kat acayip güzeldi, siyah ve beyaz renklerle oluşmuş ve renkli tablolara farklı bir görünüm elde edilmişti.
Her yer boydan boya camla kaplıydı ve ben buraya bayılıyordum.
Patronumun kendisini sevmesem bile zevklerine hayrandım.Koridorun sonuna geldiğimde siyah kapıyı sol elimle üç kez tıklattım ve "Gel!" Sesini duyar duymaz kapının kulpunu indirip içeriye girdim.
Elimde duran dosyayı hafifçe havaya kaldırdım.
"Efendim beni çağırmıştınız."
Masasının önündeki dönen sandalyesinden bana baktı, elini hafif kaldırarak masayı gösterdi. "Bırakabilirsin Almi." Sesi bile kusmama neden olabilirken masasına yaklaşıp dosyayı koydum.Yavaşça sandalyede arkasına yaslandı ve kollarını kafasının arkasına koyarak olduğu yere biraz daha yayıldı.
Gömlek dar olduğu için kol kasları daha da açığa çıkıyordu.Kendine gel Almi.
Gözlerim anlamsız bir şekilde bakarken yavaşça iç çektim, anlamdıramadığım bazı şeyler vardı.
Yanındayken neden kendimi güvende hissedip bir yandan da ondan nefret ediyordum?
Düşüncelerime dalmışken konuştu. "Oturur musun Almi?" gözleri parlıyordu. Yoksa bana mı öyle geliyordu?
Doğrulup elini masanın diğer ucundaki siyah deri sandalyeyi gösterdi ve bana bakmaya başladı.Ne anlatmaya çalışıyordu?
Sevgi
Korkmak.
Özlem.Ya da beni mi kandırmaya çalışıyordu?
Hiçbiri değildi, bu zihinimin bana olan oyunuydu ve ben zihinimin kurduğu bu oyuna kanmayacaktım.
Düşüncelerimin ne kadar saçma olduğunu kendime yedirerek biraz önce eliyle göstermiş olduğu yere dikkatlice oturdum.
Neden diken üstündesin Almi?
"Senden ilk kez kesinlikle uyman gereken birşey isiyorum Almi Baloda ne olursa olsun dikkatli olman. Karşı tarafın çalışanlarıyla asla konuşmaman ve hiçbir şekilde iletişime geçmemen."
🕯️
Bölüm nasıldıı?
Yani çok bir şey olmadı ama ilerleyen bölümlerde olabilir.
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.
Kelime sayısı:707
Düzenlendi.
15 / 07 / 2024.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT YENİDEN. (Düzenlemede.)
FantasyYıllardan beri merak ettiğim tek bir şey vardı. Ben kimdim? Bu soruya ne Almi diyebilirdim ne de başka bir şey. Çünkü ben ailesi olmayan zavallının birisiydim. Ama nereden bilebilirdim ki o baloda her şeyi tüm gerçekleriyle öğrenebileceğimi...