Beren Demirin anlatımıyla
-14 Mart 2022-
Bugün Ablam Açelya Demirin @lüm yıl dönümüydü...
Bugün onsuz tam 18 yıl olmuştu, ablasına düşkün kız 18 yıldır ablasından mahrum kalmıştı. Dile kolay 18 yıl fakat benim için hiçte kolay olmamıştı Ablasız 26 yaşıma kadar zor bela gelmiştim 8f yaşımdaydım ablamdan ayrı kaldığımda annem yoktu babam yoktu tüm hayatım yetimhanelerde geçmişti anne sevgisini baba sevgisini tatmamıştım ablam vardı tek ama o da gitmişti yada gitmek zorunda kalmıştı..
Ablam tam 18 yıl önce eski evimizde öldü raporlara intihar edildi yazmışlardı ama intihar etmezdi benim ablam dosya 14 yıl önce kapandı ama kapanamazdı ben inanıyordum ablam ölmedi ölmek zorunda bırakıldı hissediyordum.
Eski avukatımızda bu işin peşini Cenk pisliği ile aynı anda bıraktı zaten bir halt yaptıkları da yoktu elbette benim de onları rahat bırakma niyetim yoktu.
Diyeceğim yazacağım çok şey vardı ama söylemek için kelimeler yetmiyordu.
Günlüğümü kapatıp yatağıma yattım yatar yatmaz gözlerim kapanmıştı.
-14 Mart 2004-
O gün küçük kız ablası Açelya ile evin ihtiyaçları için alışverişe gitmişlerdi geri geldiklerinde Ablası yorulduğunu söyleyip odasına gidip yatmak istiyordu tek başına bunların gelebileceğini nerden bilebilirdi ki? Küçük Kızda oturma odasına geçip sevdiği çizgi filmi izlemeye başladı ancak o sırada ablasının odasından 3 el silah sesi gelmişti küçük kız silah sesini duyar duymaz ablasının yanına gitmişti.
Küçük kız kapıyı açtığın da ablasının kanlı bedenini ve yanında duran bir adet silah görmüştü korkuyla hemen ambulansı ve ablasının sevgilisi olan Cenk'i aradı ancak Cenk oralı bile olmamış gibi duruyordu Beren tek başına ablasına sarılarak ambulansı beklemeye başlamıştı..
Hastaneye gittiler apar topar Açelyayı ameliyata alıyorlardı fazlaca kan kaybettiği için ancak hâlâ küçük kız ağlamaya devam ediyordu.
Küçük kız Ablasına bir şey olursa nasıl yaşardı? Ablasından başka kimsesi yoktu bu annesi babası onları terk etmişti hayatta kalan tek kişi ablasıydı o da giderse neler olurdu? Kız bunları düşündüğü sıra da doktor ameliyattan çıkmıştı doktor, Berene o yaşta nasıl anlatacağını bilmese de ablasının öldüğünü söylemeyi becermişti
Açelya Demir ise 14 Mart 2004 tarihinde gözlerini yummuştu Kız ağlamıyordu sabahtan beri ağladığı içindi belki de ama içinde bir şeyler patlıyordu yaşı küçüktü ama anlıyordu bazı şeyleri...
Küçük kız tek bildiği şey hayat artık daha zor olucaktı.
Nefes nefese uyanmıştım gene o günü görmüştüm o günü unutmaya çalıştıkça daha da musallat oluyordu sanki ezberlemiştim unutmamıştım zaten ama aynı görüntüyü her gün görünce uyuyamıyordum uyusam bile uyanıyordum..
Elimi yüzümü yıkayıp telefonumu kontrol etmek için telefonu açtığımda Arel'in buluşmak için 20'den fazla mesaj attığını görmem bir oldu yetmemiş birde aramıştı, aslında hiç gidesim yoktu ama çevrim içi olduğumu görüp daha çok mesaj atma olasılığı oldu için buluşmanın yerini ve saatini öğrenip hazırlanmaya başladım..
Merhaba! Bu ilk kitap Yazışım,Hatam varsa yorumlarda belirtirseniz mutlu olurum. Fikirlerinize açığım söylerseniz mutlu olurum.
Eğer Yazım hatası varsa özür dilerim gördüklerimi düzeltmeye calıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun İzi
Teen Fictionkaç yıldır @lü sandığınız biri karşınıza cıksa ne hissederdiniz?