" Denize karşı bir bankta,
Omzuna başımı yaslayıp
Sesinden şiirler dinlemek gibi
Çocukça isteklerim oldu.
Bağışla. "- Nazım Hikmet
♧
" Beni eski sevgiline benzediğim için etrafında tuttuğunu biliyorum. "
Bu dünyadaki en büyük acılardan biri de, sevdiğinin bir zamanlar canından çok sevdiği sevdiğine benzemekti belki de.
" İntihar etti. "
Mina elindeki kaşıkla hazırladığı şeyi karıştırırken Chaeyoung elindeki küçük şeyle koluna ufak çizikler atmaya devam ediyordu.
" Şunu yapmayı kes. "
Diye uyardı Mina. Kızın avucunun içine aldığı jilet orada kesikler bıraktı biraz sonra. Masaya oturduklarında, afiyet olsun dedikten sonra yemeğini yemeye başlayan Mina'yı izledi bir süre Chaeyoung.
" Yarın şehir dışına çıkıyorum, toplantılarım var. "
Chaeyoung bir an önceden haber verdiği için minnettar hissetti. Mina'nın iş gezileri için şehir dışına çıkarken Chaeyoung'u haberdar etmek pek adeti değildi zira. Gözü pencerenin önüne konan küçük kuşa takıldı bir süre.
" Beğenmedin mi? "
Konuşan Mina'ya verdi dikkatini. Yavaşça önündeki tabağa baktı, eline çatalını alıp bıçak kullanmadan kesmekte biraz zorlandığı lazanyadan bir parça aldı.
" Güzel. "
Mina gülümsedi. Az sonra aklına yeni bir şey gelmiş gibi oldu.
" İstediğin bir şey var mı? "
Bir iki yeni jilet, diye geçirdi aklından Chaeyoung. Bunu Mina'ya söylese yüzünün alacağı hal gözünde canlanır gibi oldu.
" Yok. "
Omuzlarını silkti karşıdaki. Birkaç hediye almak konusunda çok da hevesli gibi durmuyordu zaten.
Sessizlik uzayıp giderken, salondaki mumları yaktı Mina. Dışarıda biraz yağmur yağarken mum ışığı görmek ikisinin de hoşuna gidiyordu. Chaeyoung'un yeni kitaplar aldığını görünce onları incelemeye başladı, bu sırada diğeri pencerenin önünde yağmuru seyrediyordu. Mina hoşuna giden bir alıntıyı sesli okumaya başladığında kız irkilerek döndü.
" E'l silentio ancor suole, haver perigi e parole. "
Anlamını göz göze geldiklerinde okudu.
" Ve susmada bile sözler, yalvarmalar vardır. "
Az sonra kitabı kapattı ve yerine bırakırken kafasını salladı.
" Güzel kitapmış. "
Çantasını ve hırkasını aldı sessizce. Kıza yaklaştı, yanağına basit bir öpücük kondurdu ve ' sonra görüşürüz. ' dedikten sonra kapıyı çekip gitti. Arkasından bakan Chaeyoung biraz sonra kendi kendine mırıldandı.
" Ölümüm elinden olacak. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rosemary
FanficGül birkaç gün sonra sönecek bir aşkın habercisidir derler; kapımda kocaman bir gül buketi var.