3-Akşam

407 20 16
                                    

Shinobu göreve gider. Yanında kimse yoktur ve tek başına göreve gittiği için ölüm riski çok fazlaydı. Ne de olsa bir üst aydı.

Ama eski vücudu gibi değildi. Artık daha güçlüydü ve kazanacağına inanıyordu. Eğer kaybederse görevini yerine getiremeyecekti.

Bir adım attığında karşısında bir iblis gördü. Bu iblis... Ablasını öldürmüştü ve Shinobu ondan intikamını alacaktı.

Douma:Hoşgeldin!

Shinobu:Maskaralık yapmaya gelmediğimi hatırlıyorum.

Douma:Oh tabii ki. Bende seni öldürüp gidecektim zaten.

Savaş başlar. İlk dakikalar Shinobu'nun koluna bir darbe gelir ama nefes tekniğini kullanıp Douma'nın kollarını keser.

Ama Douma çok hızlı yenileniyordur. Shinobu yelpazesine saldırmaya başlar ve yelpazeye yüzlerce çizik atar.

Douma:Vay! Yıllar önce bu anı hatırlıyorum. Bir kelebeğin ölümü daha...

Shinobu Douma ablası ile dalga geçtiği için çok sinirlenir normalden 3 kat daha fazla hızlı koşar. (Sanki Sonic)

Shinobu:Senden kurtulduğum zaman göreceksin kelebeği!

Shinobu daha da fazla güçlenir ve Douma tam onu öldürecekken işareti açılır.

(İşareti alnında mor bir kelebektir)

Fark edince yukarı zıplar ve hızlanıp Douma'ya bedeni boyunca çizikler atar. Ama bu çizikler işaret açılmadan önce çok daha güçsüzdür.

Shinobu zehiri ile 2 kat daha fazla acı versin diye zehriyle çizikler atar.

Shinobu:Geber!

Douma:Henüz değil...

Karnında bir zehir olduğunu fark eder ve canı yanmaya başlar.

Shinobu bunu fırsat bilerek Douma parçalanana kadar ona çizik atar.

Shinobu kontrolünü fazlasıyla kaybetmiştir. Sürekli saldırır ve bir noktadan sonra Douma ölür. Shinobu yere düşer ve bunu fark eder.

Shinobu:Ben... Kazandım mı?

Diye kendi kendine soruyordur. Arkasına bakanayacak kadar güç harcamıştır. Kılıcı ile zar zor kalkıp arkasına bakar. Douma yanıyordur ve Shinobu kazanmıştır.

Shinobu:Abla... Ben... Kazandım...

Kanae:Görevini yerine getirdin Shinobu. Artık intikamını aldın.

Shinobu:E-evet...

Kanae Shinobu'nun yanındadır ve tekrar kaybolur.

Douma:Şey... Shinobu-chan..

Shinobu:Kelebeğin gücünü gördüğüne göre artık ölebilirsin. Cehennemde kötü eğlenceler!

Douma tamamen ortadan kaybolur ve Shinobu'nun kargası gelir.

🦋

Kanao:Cidden mi?

Aoi:Ama o bir üst ay?

Sumi:Onu nasıl öldürdün?

Naho:Bu inanılmaz!

Kiyo:Shinobu-chan çok güçlü!

Shinobu sabah Kanao'ya olayı anlatmıştı ama sağolsun o da herkesi çağırmıştı.

Shinobu:Nasıl oldu bilmiyorum ama bir anda işaretim açıldı ve kontrolüm olmadan onu kestim.

Kanao:Şuan cehennemde yandığı için sevindim.

Aoi:O iblisten neden nefret ettiğinizi hâlâ anlamadım?

Shinobu:Kanae Nee-sanı öldürdüğü için ondan intikam almak için yemin etmiştim.

Kiyo:Üzüldüm.

Sumi:Bende.

Naho:Bende.

Kanao:Yani vücudunun değişmesi iyi olmuş.

Shinobu:Hemde çok.

Aoi:Öhöm öhöm! Yemek yerken de bu konuyu konuşabilirsiniz.

Bölüm burada bitti. ^^

İlk öncelikle bugün 3. Bölümü zar zor yazdım. Sabah bir arkadaşım ile müzeye gittik ve müzenin orada bir sürü polen vardı. Bende ağacın yanından geçerken (ne malım bilerek oradan geçiyorum sjsjsjs) bir çocuğa çarptım ve direkt polenlere yapıştım.

Müzede hapşura hapşura gezdim ve sonunda eve geldim. Her saniye hapşurduğum için pek telefona bakamadım. Anlayacağınız biraz alerjim devreye girdi :D

Şimdilik bu kadardı. Eğer üşenmezsem yarın bölüm atmaya devam!

Kelebekli Toka │ GiyuShinoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin