Sen 23 yaşında sıradan birisin. Ailenden ayrı olarak, müstakil bir evde yaşıyorsun. Psikoloji okuyorsun ve çok zekisin. Uzun zamandır bir proje üzerinde çalışıyorsun, iron woman projesi.
Y/N; ah! Sırtım tutuldu sanırım.
İki gündür sadece, yemek molası ve 15 dk dinlenme molası dışında aralıksız zırhım üstünde çalışıyordum.
Y/N; friday, haberleri açarmısın? (Friday bizim icadımız bu arada)
Yorgunlukla gelen sinir ile koltuğa sert bir şekilde oturdum. Televizyona baktığımda tüm kanallar aynı haberi veriyordu, New york saldırısı. Doğrusu dış dünya ile hiç bir ilişkim yoktu. Bu adamlar felan nerden çıkmıştı?
Ben dikkat ile televizyonu izlerken bir şey farkettim. Uzaktan çekildiği için pek görünmüyordu ama benim zırhımı giyen bir adam, gökyüzündeki kapanan portaldan düşüyordu. Sinirle ayağı kalktım. Aylardır üzerinde çalıştığım projemi biri kopyalayıp, tüm dünyaya tanıtmıştı.
Friday; efendim, sakin olun lütfen.
Y/N; Friday, bu adam hakkındaki tüm bilgileri istiyorum!!
Ben sinirle solurken, büyük bir gürültü koptu. Bir an ev başıma yıkılacak sanmıştım. Her yer toz duman içindeydi.
Y/N; Friday, ne oluyor böyle? *öksürük*
Friday; efendim, bahçeye kimliği belirlenemeyen bir cisim düştü.
Zorlukla ayağı kalktım, bi de başıma bu çıkmıştı. Bahçeye doğru ilerledim. Dışarı çıkınca, yerde yatan zırhlı adamı fark ettim.
Hemen yanına doğru koştum ve çöktüm. Yüzü kapalıydı. Ben nasıl açacağım diye zırhın her tarafını incelerken, kendisi açıldı zaten. İçindeki adamı görünce, biraz hayal kırıklığına uğradım. Ben sıska, çirkin bir şey bekliyordum ama bu adam gayet yakışıklıydı.
Y/N; friday, hayati fonksiyonları nasıl?
Friday cevap veremeden, adam uyandı.
Tony; hey! Ben yaşıyorum.
Bana şaşkınlıkla bakıyordu.
Tony; beni öpmedin değil mi?
Y/N; ne? Hayır tabi ki de.
Tony; şaşırdım, genelde kızlar bu fırsatı kaçırmaz.
Yakışıklı olduğu kadar egoistti de.
Y/N; genelde, ölümden dönen biri bu kadar geveze de olmaz.
Benden gözünü ayırmadan birine seslendi.
Tony; jarvis, zırhı aç.
Jarvis; hemen, bay stark.
Zırh açılınca vücudunu gördüm, sıska da değildi. Ayağı kalktım ve kalkması için ona elimi uzattım.
Y/N; hadi kalk! Bütün gün orada yatacak mısın?
Sırıtarak elimi tuttu ve kalktı.
Tony; henüz tanışmadık. Sen zaten beni tanıyorsundur da ben seni tanımıyorum.
Y/N; hayır, seni tanımıyorum. Hem neden tanıyacakmışım ki?
Şaşkınlıkla bana baktı
Tony; hadi be, sosyal medyayla pek aran yok sanırım? Ben Tony stark.
Bana uzattığı elini tutmadan cevap verdim.
Y/N; evet, yok. Bende Y/N Y/L/N.
İstediğini alamamış bir çocuk hüznü ile elini geri çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘳𝘷𝘦𝘭 𝘐𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦
Short StorySanki gerçekmiş gibi rolünü oyna olmak istediğin her şey olabilirsin. Burası senin dünyan gel ve marvel karakterleri ile hayal et. Tüm hakları Steve'in kalkanın'da saklıdır.