Sen, çok başarılı bir keskin nişancısın. Hiç bir yere bağlı değilsin. Kim sana para teklif ederse onun işini yaparsın. Uzun bir süredir iş gelmiyordu. O yüzden gelecek ilk işi yapmaya hazırdın.
Şu an, evime sadece oturuyordum. İş gelmiyordu ve ben sıkıntıdan patlayacaktım aynı zamanda param da bitmek üzereydi.
Derinn bir 'of' çektim ve oturduğum kanepeye uzandım. Biraz uyumaya karar verdim. Sonuçta rüyalarımda herşey daha mükemmel değil mi? Tam gözlerimi kapattığım sırada kapı çaldı.
Y/N; ne oluyor ya?
Bu seferlik boşverip, tekrar gözlerimi kapattım. Kapı yine çaldı. Umursamamaya çalıştım. Kapı daha çok çalmaya başladı. Alacaklı gibi çalıyordu kapıyı.
Y/N; ben böyle işin!
Sinirle ayağı kalktım ve kapıyı bir hışımla açtım.
YN; ne var?!
Clint; biraz kibar olsana!
Adam nefes nefese kalmıştı. Arkasını dönüp baktı ve hemen içeri girip kapıyı kapattı.
Y/!N; ne yapıyorsun sen!?
Adamın üzerine yürümeye başladım.
Clint; bak peşimdeler yardım et, hiçbir ekipmanım yanımda değil.
Karşımdaki adama baktım. Kumral, mavi gözlü, 1,70 boyalarında, kaslı, gayette yakışıklı biriydi. Ama ben bedavaya çalışmam.
Y/N; parayla çalışıyorum.
Clint; ne kadar istersen veririm.
Birden gülümsedim.
Y/N; ah! Ayakta kaldın otur şöyle.
Adamda bana gülümsedi ve gidip koltuğa oturdu. Ona da oturmak denirse. Kendini öyle bir attı ki koltuk kırılacak sandım. Normalde olsa kuracaksın koltuğu diye çıkışırdım ama o özel misafirimiz.
Y/N; evinde gibi hisset.
Clint; söylemesen de hissedecektim.
Gözlerimi devirdim ve diğer koltuğa oturdum.
Y/N; kusura bakma ikram edecek bir şeyim yok ama turşu var, Sever misin?
Adamın birden gözleri parladı.
Clint; sevmek mi? bayılırım!
Bende turşuyu çok severdim. Gülümsedim ve gidip bir tabak turşu getirdim.
Y/N; ah! Kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Y/N.
Clint; bende hawkeye, yani Clint.
Y/N; neyse, şimdi bana herşeyi anlatmanı istiyorum. Neden buradasın?
Clint derin bir nefes aldı ve bana döndü.
Clint; çok uzun hikaye. Ama özetlemek gerekirse, başımı biraz belaya soktum ve şu an şehirdeki en büyük mafya beni istiyor.
Y/N; evet, geldiğine sevindim. Güle güle. Lütfen bir daha benimle temas halinde bulunma.
Dedim ve ayağı kalktım. Clint de ayağı kalktı.
Clint; bak mecbur olmasam senden yardım istemezdim. Beni hazırlıksız yakaladılar ve yanımda hiç bir şeyim yok.
Ona acımıştım doğrusu. Ama bu sorun benim bile boyumu aşardı.
Y/N; üzgünüm Clint, yapabiliceğim bir şey yok.
Clint; senin işinde en iyisi olduğunu duydum. Hem çok para kazanacaksın. Bir kez daha düşün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘳𝘷𝘦𝘭 𝘐𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦
Short StorySanki gerçekmiş gibi rolünü oyna olmak istediğin her şey olabilirsin. Burası senin dünyan gel ve marvel karakterleri ile hayal et. Tüm hakları Steve'in kalkanın'da saklıdır.