Strange bana endişe ile bakıyordu.
Y/N; sorun yok, yine geleceği gördüm o kadar.
Strange başını salladı.
Strange; bu sefer ne gördün?
Y/N; bir çift ve onlarla isabet eden bir büyü.
Strange; burada benden başka büyü yapabilen kimse yok.
Ya strange yaptıysa? Birden strange olan bakışlarım değişti.
Strange; benim yaptığımı düşünüyorsun değil mi?
Başımı iki yana salladım.
Y/N; sadece bir tahmin.
Strange gülümsedi.
Strange; bana güveniyor musun?
Ne yalan söyleyeyim, ona kendimden daha çok güveniyordum. Onu ne kadar az tanısam da hayatımdaki en önemli kişiydi.
Y/N; hayır
Sonuçta onu yeni yeni tanıyorum değil mi? Onu gördüğüm anda aşık olduğumu söyleyemem. Strange başını salladı. Bir süre sessizlik oluştu. İkimizde tek Kelime etmiyorduk.
Birden dans müziği çalmaya başladı. Strange mavi gözlerini bana çevirdi ve gülümsedi. Sonra, bana doğru eğilerek sordu.
Strange; peki, dans etmek ister misin?
Birden gözüm, arkada dans eden natasha ve Steve'e kaydı. Natasha bana baktı ve başını salladı. Gülümseyerek strange döndüm.
Y/N; neden olmasın.
Strange'in gülümsemesi arttı ve elimi tutup, beni pistin ortasına götürdü. Bana yaklaştı ve belimi sıkıca kavradı. Çook yakın duruyordu. Hemen başımı eğdim.
Şu an mutlu olmam gerekiyordu, ama ben değildim. Daha çok gergindim. Stephen, bana neden bir anda bu kadar iyi davranmaya başladı?
Strange anlamış olacak ki sordu.Strange; bir sorun mu var Y/N?
Y/N; yok sadece biraz gerildim. Az önce birinin ölümünü gördüm de.
Strange başını salladı.
Strange; tam olarak ne gördün?
Strange anlatmam lazımdı. O çok bilgili ve tecrübeli. Ne yapacağını bilir.
Y/N; düğündeydik. Bir çift vardı. Dediğim gibi, onlara gelen büyü. Büyünün nereden geldiğini göremedim ama birisine isabet etti. Kim olduğunu da göremedim.
Strange başını salladı.
Strange; bana nerede durduklarını gösterir misin?
Hemen strangeden ayrıldım ve etrafı inceledim. Sonra durduğumuz yere baktım. Aklıma gelen şey ile ne yapacağımı bilemedim.
Y/N; aslında tam da burada duruyorlardı.
Strange baktım, tepki vermiyordu. Hemen endişe ile etrafımı inceledim. Onu arıyordum, bize zarar verecek kişiyi. Ne yaparsam yapayım büyünün nereden geldiğini hatırlamıyordum.
Y/N; gitmeliyiz!
Tam koşacaktım ki bir ses yükseldi.
Strange; nereye kaçıyorsun sevgilim? Çıkış yolu yok.
Hemen arkamı döndüm.
Y/N; s-strange?
Strange bana doğru bir adım attı. Sonra da gülümseyerek gözlerimin içine baktı.
Strange; evet, sevgilim?
Y/N; o sendin?!
Geriye doğru bir adım attım. Strange ise bana bir adım daha yaklaştı. O sırada natasha, bizi fark etmiş buraya doğru yürüyordu.
Natasha; ne oluyor burada?
Strange'in dikkati dağılmıştı. Fırsattan yararlanarak koşmaya başladım.
Strange; buraya gel!
Strange arkamdan koştu. Natasha peşimizden geliyordu. Thor da çekicini çağırmıştı. Yani ortalık birbirine girmişti. Strange bir halat oluşturdu ve benim kolumu yakaladı.
Tony; Y/N, eğil!
Hemen Tony'in dediğini yaptım ve eğildim. Tony zırhıyla arkamdan çıktı ve Strange bir ışın yolladı. Strange gelen ışından kalkan ile kurtulmuştu.
Strange sinirlenmiş gibi görünüyordu. Tony'e doğru bir büyü yaptı. Birden Thor çıktı ve çekici ona fırlattı. Strange yana çekildi.
Thor, Tony, wanda derken herkes strange saldırmaya başladı.
Y/N; bir günüm de olaysız geçsin!!
Ben hiç bir şey yapmıyordum. Durmuş Strange'i etkisiz hale getirmelerini bekliyordum. Ama o çok fazla güçlenmişti. O sırada bir şey fark ettim. Gözleri, gözleri kırmızıydı ve parmakları da siyahlaşmıştı. Ne olmuştu ona?
Ben şaşkınlıkla onlara bakarken, vision geldi ve ona ışın attı. Dikkati dağılırken wanda güçleri ile büyü yapmasını engelledi. Strange yere çöktü. Sonra, Thor gelip mjolniri bacağının üzerine bıraktı.
Şu an hiç bir şey yapamazdı. Yavaşça ona doğru yaklaşmaya başladım. Yanına gelince eğildim ve yüzüne baktım. Bana bakınca bakışları yumuşamıştı.
Elimi yanağına koydum. O farklı biri gibiydi. Birden etraf değişmeye başladı. Yine geleceği mi görüyordum? Hayır, bu onun zihniydi.
Etraf kapkaranlıktı. Karşıma baktığımda kendimi gördüm. Onun zihninde ben mi vardım? Ama bende farklıydım. O sırada bir ses yankılandı. Bu Stephen'ın sesiydi. Ne değini anlamıyordum ama sanki benden yardım istiyordu.
Öncelikle bu bölüm biraz kötü olmuş olabilir ama içimde ne bir fikir ne bir yazma isteği vardı. Eğer bölüm bekleyenler varsa geç geldiği için çok üzgünüm. Buna part 3 yapacağım 4 e kadar gider muhtemelen. Bir sonraki bölümde de ya Tony yazarım ya da Star lord. İstekleri bekliyorum 🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔𝘢𝘳𝘷𝘦𝘭 𝘐𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦
Short StorySanki gerçekmiş gibi rolünü oyna olmak istediğin her şey olabilirsin. Burası senin dünyan gel ve marvel karakterleri ile hayal et. Tüm hakları Steve'in kalkanın'da saklıdır.