Hayalet okuyucu olmayın lütfen 🥲 Neyse iyi okumalar dilerim aşklarım <3 Ve aklıma b0mba gibi şeyler geldi.
____________"Doğum günün için güzelim." Hayatımda aldığım ilk hediyeye bakıyordum. Acaba kutusunu açmalımıyım? Diye geçirdim 7 yaşındaki çocuk aklımdan.
"Ne duruyorsun açsana?" Doğan'ın dürtüklemesiyle kutuya zarar vermeden açmaya çalıştım.
"Bu ne?" Meraklı gözlerle ona bakıyordum.
"Teleskop akıllım. Ha aman dikkat et! Erol amca görmesin."
Asla izin vermezdim. Teleskopu kutusundan özenle çıkartmama yardım etti. "Bununla o yıldızlara daha yakın olabilirsin."
Gözlerimi heyecanla büyütürken zıplamamak için zor durdum. Bi anda tam çığlık atacakken ağzımı kapattı. "Kullanmadan el konulmasını istiyorsun bence."
Her zaman yaptığım gibi sol tarafına, karnına hücüm alıp vurdum. "Bu gün bu hediyeyi aldın diye testislerine vurmadım. Değerimi bil."
Eline karnına tutarken "Sağol ya." Dedi acılı ve kısık bi sesle.
Çatı katında ki camıma doğru teleskopu yerleştirdim. Ve göz deliğinden baktım bi süre sonra "E bu ne? Her yer karanlık hani yıldız?"
"Gerçekten ahmaksın." Yanıma geldi ve beni kenara çekti. Gözümü koyduğum yerdeki kapağı kaldırdı.
"Şimdi bak." Gözümü o yere geri yerleştirdim. Bi süre sonra "OHA! DOKUNABİLİYOZ MU?"
"Saçmalama?"
Çok güzellerdi o kadar güzellerdi ki. Gözümü buraya yapıştırmasını isteyebilirdim.
"Tamam şimdi karşılığını ver."
"Ne diyon geri zekağlı?" Hâlâ yıldızları izlerken teleskobu geri çekti.
"İyi misin? Ver şunu?"
Eliyle dudaklarını işaret etti.
Başta anlam veremedim. Daha sonra "SEN ŞAKA MISIN? BÖYLE ŞEYLER ÇOK AYIP."
"Hadi ama hep dizilerde görüyorum, bi kere deneyeceğim." Teleskopun iyice önüne geçti. "Yoksa yok."
Aslında bende merak ediyordum. Babam o dizilerde o kadar gözümü kapatırdı ki... "Tamam."
Yüz ifadesi değişti. "Ne?"
"Tamam dedim. Bi an önce yapıp kurtulalım yıldızları izlemek istiyorum."
Şaşırmış yüz hali iyice belirirken. Parmak uçlarıma kalkıp koca yanaklarından tuttum ve kafasını eğip boyuma getirdim. Bu hali aynı balon balıklarına benziyordu.
Gözlerini bi iki kez kırpıştırdı. "Tamamm." Gözlerini kapattı ve iyice yaklaştı. Ben açık tuttum gözlerimi. Yavaşça "Allah'ım sen affet. Bismillahirrahmanirrahim" diyerek öptüm onu. Gözlerini açtı. Gözlerini açmasıyla yanaklarının domatese dönmesi bir olmuştu.
Tekrar yavaşça geri çekildim Arkasında olan teleskopu aldım.
Deliğe tekrar gözümü koyarken "Şunu bana öğret."
Ses gelmeyince arkamı döndüm. "Ne duruyorsun öyle. Göstersene?"
"Ee benim dedem aman dayım doğurmuş gitmem lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakamoz Güzelim
Romance-Yorum ve vote atmayı unutmayın ʕっ•ᴥ•ʔっ- #Askeriyekurgu "Ben çok kirliymişim, daha doğmadan kirliymişim hatta. Nasıl temiz olurum. Bu çirkin kalbimle seni bile kirletirim." "Sen herkesten bile temizsin. Tüm kötülükleri bile yok edecek güzel bi...