4. Πάλι εδώ

319 14 0
                                    

Σαν από μηχανής Θεός βρέθηκε η πιο κατάλληλη δικαιολογία ώστε η Μαριέτα να μπορέσει να περάσει το βράδυ έξω από το Κιαρι και χωρίς να τραβήξει την παραμικρη υποψία. Μόλις έφτασαν στο σπίτι και έστειλε τη Βάσω να κάνει μπάνιο τον...σοκολατένιο της ήρωα χτύπησε το τηλέφωνο. 

Ναι; 

Κυρία Δεμερτζή; 

Η ίδια. Ποιος είναι; 

Καλησπέρα σας, σας τηλεφωνώ από το νοσοκομείο της Καλαμάτας. Είμαι η γιατρός Αλεξιου. Έχουμε εδώ την ξαδέρφη σας, προσπαθώ μέρες να επικοινωνήσω μαζί σας αλλά έπρεπε να περιμένω να συνελθει. 

Τι συμβαίνει; Είναι καλά η Ελένη; 

Όχι ιδιαίτερα. Επαθε ένα μικρό εγκεφαλικό πριν λίγες μέρες και την φροντίζουμε, προσπαθώ από τότε να μαθω αν έχει κάποιους οικείους για να τους ειδοποιήσουμε αλλά δεν είχε επαφή με το περιβάλλον. Σήμερα το πρωί όμως ανέλαβε και μπόρεσε να μου πει το όνομα σας. Υπέθεσα ότι ίσως θέλετε να έρθετε να την δείτε γι'αυτο σας τηλεφωνώ. 

Ναι, ναι, φυσικά και θα έρθω να την δω. Μπορώ να μείνω μαζί της απόψε; 

Ναι, υπάρχει και δεύτερο κρεββάτι στο δωμάτιο της, αν θέλετε να είστε δίπλα της. 

Σας ευχαριστώ, έρχομαι. 

Καλή σας μέρα. 

Τι ξαφνικό ήταν αυτό! Η Ελένη ήταν μεγαλύτερη από την ίδια σε ηλικία, αλλά παρολ'αυτά αρκετά νέα για να έχει παθει εγκεφαλικό. Και άλλωστε, πάθαιναν οι γυναίκες εγκεφαλικο; Δεν ήταν κάτι που πάθαιναν οι άντρες κυρίως; 

Και ο Στέφανος; Τι θα έκανε; Πώς θα τα προλάβαινε και τα δυο; 

Γύρισε ο Γιώργης και έπρεπε να του πει πως θα πήγαινε στο νοσοκομείο και θα έμενε με την ξαδέρφη της. 

Και γιατί πρέπει να μείνεις; Πήγαινε αύριο να την δεις και να γυρίσεις. 

Εγκεφαλικό επαθε άνθρωπε μου, δεν έσπασε το νύχι της. Θέλω να είμαι δίπλα της τώρα που ξύπνησε. Ήδη νοιωθω απαίσια που εκανα τόσο καιρό να επικοινωνήσω μαζί της. 

Κάνε ότι καταλαβαίνεις, πάρε και τον Θανάση να σε πάει και να σε φέρει. 

Όχι, θα παω μόνη μου, δεν χρειάζεται να μείνει ξύπνιος δυο μέρες ο άνθρωπος, δεν ξέρω τι θα βρω εκεί,  αρκετά τον ταλαιπωρούμε κάθε μέρα εδώ. 

Δεν τον ταλαιπωρούμε, δουλεύει για εμάς και πληρώνεται. 

Καλά, δεν θα συζητήσουμε το επίπεδο της ανθρωπιάς σου Γιωργη αυτή τη στιγμή, είναι ανύπαρκτο άλλωστε. Λοιπόν, θα φύγω και θα σε πάρω από το νοσοκομείο αύριο που θα ξέρω τι γίνεται με την Ελένη. 

Μια ζωή απ'την αρχήWhere stories live. Discover now