5. Εξομολογήσεις

296 12 0
                                    

Έφτασαν στο νοσοκομείο και πάρκαραν. Ο Στέφανος πάρκαρε το αυτοκίνητο λίγο πιο πέρα και βγήκαν. Η Μαριέτα άρχισε να περπατάει προς την είσοδο και ο Στέφανος την ακολουθούσε. 

Πού πας; 

Έρχομαι μαζί σου στην Ελένη, τι θα πει πού πάω; 

Στέφανε δεν γίνεται, αν μας δει κάνεις μαζί και το πει στον Γιωργη θα γίνει μακελειό. 

Μη φοβάσαι, σου είπα δεν με ξέρει κάνεις εδώ. 

Αυτό πρέπει να μου το εξηγήσεις γιατί δεν το καταλαβαίνω. 

Θα σου το εξηγήσω αλλά όχι τώρα. Με εμπιστεύεσαι; 

Ναι είπε  αμέσως η Μαριέτα. 

Υπάρχει περίπτωση να σε έφερνα σε δύσκολη θέση με την θέληση μου; 

Όχι. 

Ωραία, οπότε πάμε να δούμε την Ελένη και μετά θα τα πούμε όλα. 

Μπήκαν στο νοσοκομείο και κατευθύνθηκαν προς το δωμάτιο που τους έδειξε η νοσοκόμα. Η Μαριέτα άνοιξε σιγά την πόρτα για να μην ξυπνήσει την Ελένη σε περίπτωση που κοιμόταν. Η Ελένη την είδε να μπαίνει και χαμογέλασε 

Μαριέτα μου; 

Κορίτσι μου, εγώ είμαι, δεν κοιμάσαι; Πώς είσαι; Τι σου συνέβη; ρώτησε η Μαριέτα και της έσφιξε το χέρι δίνοντας της ένα φιλί στα μαλλιά. 

Δεν ξέρω, στο σπίτι ήμουν  και ξαφνικά άρχισα να μην νοιώθω καλά, δεν έβλεπα, προσπάθησα να πάρω τηλέφωνο το γιατρό μου και δεν μπορούσα να περπατήσω καλά, ένοιωθα να ζαλίζομαι και μετά λιποθύμησα. Ευτυχώς ήταν η μέρα που ερχόταν η κοπέλα που με βοηθαει στις δουλειές και δεν είχε φύγει ακόμη από το σπίτι, αλλιώς τώρα θα άφηνες λουλούδια στον τάφο μου ξαδέρφη! 

Χτυπά ξύλο παιδάκι μου, τι λόγια είναι αυτά; Δόξα τω Θεω είσαι μια χαρά, ο γιατρός τι είπε; 

Ξαφνικά έτσι όπως γύρισε λίγο το κεφάλι της η Ελένη είδε μια αντρική φιγούρα στην πόρτα. 

 Γιώργη, γιατί δεν έρχεσαι μέσα; ρώτησε νομίζοντας ότι η ξαδέρφη της ήρθε με τον άντρα της. 

Δεν είναι ο Γιώργης μαζί μου, αλλά καλύτερα να μη σου πω ποιος είναι τώρα, δεν θέλω να πάθεις δεύτερο εγκεφαλικό. 

Τι λες Μαριέτα, ποιος είναι; 

Πες μου πρώτα τι σου είπε ο γιατρός, πότε θα βγεις; 

Επειδή λέει ήταν...πώς το είπε να δεις, προσωρινό; Παροδικό; Παροδικό νομίζω, ελαφρύ δηλαδή, δεν θα χρειαστεί να μείνω πολλές μέρες ίσως μεθαύριο να βγω κιόλας. Μου έκαναν εξετάσεις και δεν έχει αφήσει κάποιο πρόβλημα, Άγιο είχα που ήταν η Παναγιώτα  στο σπίτι, αλλιώς θα έκανα παρέα με τα ραδίκια τώρα. 

Μια ζωή απ'την αρχήWhere stories live. Discover now