37. Ράγισμα..

231 15 4
                                    


Ο μικρός έπαιξε, έτρεξε, σκότωσε τα θηρία, επιασε κακούς, μέχρι που διαλύθηκε από την κούραση και έπεσε για ύπνο. Οι μεγάλοι έφαγαν, συζήτησαν, η Ελένη εξήγησε στον Στέφανο το σχέδιο της με την...ομολογία του Γιωργη και τις φωτογραφίες και αυτός έφυγε αφήνοντας τα κορίτσια σε καλύτερη διάθεση. Είχε ραντεβού με κάποιους που του είχαν πει ότι ήταν πολύ δυσαρεστημένοι από τον Δεμερτζή και ήθελαν να του πουλήσουν τη γη τους. Δεν ήξεραν τι ήθελε να κάνει ο Στέφανος φυσικά ούτε ποιος ήταν αλλά τους βόλευε να μην υπάρχει μόνο ενας...Καίσαρας στην περιοχή, ας κόβονταν λίγο και τα φτερά του Δεμερτζή, τόσα είχε κάνει, τόσο κόσμο είχε αδικήσει, άσε που τα είχε κάνει πλακάκια με το Επιμελητήριο και έβγαινε μονίμως πρόεδρος. Γύρευε πόσους τάιζε για να τον ψηφίσουν. Είδαν λοιπόν τον Στέφανο, άνθρωπο αξιοπρεπή και αξιόπιστο και αποφάσισαν να χτυπήσουν τον Δεμερτζή. 

Καλημέρα κύριοι

Καλημέρα κύριε Μάρκου, καθήστε. 

Πώς είμαστε; 

Καλά, αν γίνει και η συμφωνία μας θα είμαστε ακόμη καλύτερα αφεντικό, του είπε ενα νέο παληκαρι και ο στέφανος χαμογέλασε. 

Φέρε ένα  καφέ στον κύριο Στεργιο ρε Μητσο, φώναξαν μερικοί στον καφετζή. Είχαν συναντηθεί στο καφενεδάκι από την άλλη μεριά της πόλης, όχι στα γνωστα στέκια που γύρναγαν τα τσιράκια του Δεμερτζή. Φακελωμένους τους είχε όλους, ποιος μίλησε με ποιον, ποιος συναντήθηκε με ποιον, τα ήξερε όλα για να βγαίνει πάντα κερδισμένος.

Για πειτε μου λοιπόν, γιατί τόσο ενδιαφέρον να πουλήσετε τη γη σας; Και γιατί σε εμένα; 

Σε βλέπουμε κύριε Στεργιε, είσαι άνθρωπος ευγενικός, καλόκαρδος, νοιάζεσαι για το ψωμί των εργατών, δεν κοιτάς να βγάλεις από τη μύγα ξύγκι. Μέχρι και σπίτια φτηνά δίπλα στην νέα μονάδα είπες να φτιάξουν για να μην πηγαινοέρχονται οι εργάτες και περνάνε τη μισή μέρα στο πηγαινελα στα σπίτια τους. Ο Δεμερτζής αν μπορούσε θα τους έβαζε να κοιμούνται εκεί, στα χώματα για να μη χάσουν κανένα λεπτό από το μεροκάματο. 

Άρχισαν όλοι να του αραδιάζουν τα θέματα που είχαν με τον Δεμερτζή και δεν ήταν και λίγα. Από τους περισσότερους είχε φάει κάποιο σπίτι, χωράφι, κάποιοι μίλαγαν για άλλους που αναγκάστηκαν να φύγουν, ενώ το νέο παλικάρι του είπε

Εγώ αφεντικό έχω κρατήσει τα χαρτιά που μάζευε ο πάτερας μου. Ήταν λογιστής του Δεμερτζή για χρόνια και κράταγε αντίγραφα από όλες τις ατιμίες του, ξέρεις τι λεφτά έχει φάει αυτός από το κράτος; Πώς νομίζεις ότι έγινε μεγάλος και τρανός; Με τον σταυρό στο χέρι; 

Μια ζωή απ'την αρχήTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang