44. Μπέμπα

232 15 0
                                    

Τα τσιράκια του Στέφανου έκαναν καλή δουλειά, παρακολουθούσαν τη Μπέμπα, η οποία βέβαια δεν είχε μόνο τον Δεμερτζή για....χορηγό, συχνά πυκνά συναντιόνταν και με άλλους ευυπόληπτους και υπεράνω πασης υποψίας επιχειρηματίες της περιοχής. Πέρασαν λίγες μέρες αλλά ο Δεμερτζής και η Μπέμπα συναντήθηκαν τελικά σε ένα απόμερο καφενείο και τα..παλικάρια πήγαν να καθίσουν στο παραδιπλανό τραπέζι.

Έλα μωρό μου, πότε θα σε δω; Αφού το ξέρεις εγώ δεν μπορώ χωρίς εσένα. 

Μπεμπα, μη με ζαλίζεις, έχω σκασει που δεν έχω βρει ακόμη ποιος απήγαγε την Μαριέτα.

Αμάν πια με αυτή τη Μαριέτα, όλο δεν την αγαπάς και δεν την θες μου λες αλλά όλο γι'αυτη μιλάς. 

Είναι γυναίκα μου Μπεμπα, καταλαβαίνεις; Ποιος τόλμησε να πάρει τη γυναίκα του Δεμερτζή; Θα μείνει ατιμώρητος; Δεν πρέπει να μάθω; Τόσα λεφτά έδωσα, χαμένα να πάνε; 

Έλα αγόρι μου, ξέχασε το για λίγο, τώρα που είμαστε μαζί, δεν θέλω να μιλάμε γι'αυτην, ζηλεύω δεν το ξέρεις;

Α ναι; Είπε ο Δεμερτζής με...λάγνο ύφος

Εννοείται, αφού ξέρεις δεν θέλω να σε μοιράζομαι είπε η Μπεμπα ναζιάρικα και πήγε να κάτσει πάνω του. 

Μαζέψου, θα μας δει κανένας είπε ο Γιώργης αλλά δεν έκανε καμία προσπάθεια να την σηκώσει. Ίσα ίσα που έβαλε το χέρι του και φρόντισε να...απολαύσει κάποια από τα...ελέη της Μπέμπας που, η αλήθεια να λέγεται, τα είχε πλούσια.

Ξέρεις ποσό σε πεθύμησα; Πότε θα μείνεις σπίτι μου; Εγώ δε σου έλειψα καθόλου; 

Θα δούμε, αύριο, μεθαύριο; Θα το κανονίσω. Το ξέρεις οτι μου έλειψες, μόνο εσένα θέλω μωρό μου, μόνο με εσένα περνάω καλά, μόνο εσυ μου κάνεις όλα τα χατήρια.

Έτσι πρέπει να κάνουν οι σωστές γυναίκες, να φροντίζουν να είναι ευχαριστημένοι οι άντρες τους. Εσυ μωρό μου μου προσφέρεις τα πάντα, και το νοικι μου πληρώνεις, και το φαγητό μου, τα λούσα μου, εγώ δεν θα σου κάνω τα χατήρια; Άσε που δεν μπορώ να σου αντισταθώ, σε θέλω πολύ του είπε η Μπεμπα και κούρνιασε στην αγκαλιά του. 

Λοιπόν άντε σήκω τώρα να σε πάω στο μαγαζί και να γυρίσω σπιτι και περίμενε με αύριο, μετά τη δουλειά θα έρθω να σε πάρω. 

Αγόρι μου, θα έχω έτοιμο το σπιτι για σένα μόνο! είπε η Μπεμπα και σηκώθηκαν. 

Μετά από λίγο τα παλικάρια του Στέφανου πήγαν να τον βρουν.

Μια ζωή απ'την αρχήWhere stories live. Discover now