Το άλλο πρωί οι ξαδερφες πήραν το πρωινό τους και ετοιμάστηκαν για το νοσοκομείο. Ο στέφανος θα ερχόταν με το δικό του αμάξι και θα βρισκόντουσαν εκεί. Αν και ο ίδιος είχε ξυπνήσει αχάραγα από το άγχος και τον ενθουσιασμό, και δεν άντεχε άλλο να περιμένει, οπότε πήρε τηλέφωνο στο σπίτι
Παρακαλω;
Ανάσα μου;
Στέφανε μου; Καλημέρα! Έγινε κάτι; ρωτησε η Μαριέτα αγχωμένη
Όχι μάτια μου, όχι, απλώς είμαι πολύ ενθουσιασμένος και δεν μπορώ να περιμένω, θέλω να ακούσω το μωρό μας όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Θα το ακούσεις αγάπη μου, κάνε λίγο υπομονή. Και να προσέχεις στο δρόμο ε; Να οδηγείς προσεκτικά!
Ναι, καρδιά μου, θα προσέχω. Εσυ είσαι καλά; Το κοριτσάκι μου;
Και εγώ και το κοριτσάκι σου είμαστε μια χαρά, μην ανησυχείς.
Ωραία. Θα τα πούμε σε λίγες ώρες! Σε λατρεύω ζωή μου!
Κι'εγω Στέφανε μου, κι'εγω! είπε η Μαριέτα και έκλεισε το τηλέφωνο.
Τι έγινε; ρώτησε η Ελένη που μπήκε στο σαλόνι.
Ο Στέφανος, ανυπομονεί να πάμε στο νοσοκομείο.
Ε, ρε χαζομπαμπάς που θα γίνει αυτός. Θα τον σέρνει από τη μύτη η μικρη.
Ήδη τον σέρνει, το ξέρεις ότι...μιλάει στην κοιλιά μου;
Αλήθεια; Αχ, έρωτα...είπε η Ελένη χαρούμενη για την ξαδέρφη της αν και με μια ελαφριά νοσταλγία.
Τι έγινε Ελένη μου; Έχεις κάτι;
Τίποτα δεν έχω, είμαι μια χαρά.
Το ξέρω ότι σου έχουμε φορτωθεί και ότι ξεχνάω να σε ρωτήσω πώς είσαι εσυ αλλά το ξέρεις ότι σε αγαπάω και θέλω να είσαι ευτυχισμένη έτσι; Εσυ είσαι το μόνο μου στήριγμα ξαδέρφη, εσυ και ο Στέφανος. Αν δεν ήσουν εσυ δεν θα είχα φτάσει ως εδώ.
Τα ξέρω όλα αυτά καλε και είναι αμοιβαία. Λοιπόν, πριν μας πιάσουν τα ζουμιά από τις πολλές αγάπες πάμε να να ετοιμαστούμε για να φύγουμε σιγά σιγά, δεν θα τρέχουμε στο δρόμο, θα με σκοτώσει ο δικός σου αν γίνει τίποτα.
Τα κορίτσια πήραν το δρόμο για το νοσοκομείο της Τρίπολης και στο δρόμο κουτσομπόλευαν τις κύριες που έχαναν τα αυγά και τα πασχάλια μόλις αντίκριζαν τον Στέφανο, συζητούσαν για τα επόμενα έργα του συλλόγου των κυριών, έως ότου έφτασαν στο νοσοκομείο. Ο Στέφανος εννοείται πως είχε φτάσει ήδη και τις περίμενε.
YOU ARE READING
Μια ζωή απ'την αρχή
FanfictionΗ Μαριέτα και ο Στέφανος. Αγαπήθηκαν. Πολύ. Ο έρωτας τους έμελλε να περάσει από πολλά εμπόδια, το μεγαλύτερο όλων έναν θάνατο. Αλλά θαύματα γίνονται, έτσι δεν είναι;