~
"YA HEE HYUNG ŞUNUN YAPTIĞINA BAK!"
OHA ÇOK İYİ YAPMI- Öhm! Yani şey, birisinin yapması gerekiyordu Sunoo."
"Oofff!!!! RİKİ NE DEDİ ACABA?!"
"Bağırma be! Gerçekte capslock açık bırakan bir sen varsın amk."
"KES BE!"
"Şunun capslock kapama tuşu falan yok mu ya?"Gittikleri cafede oturmuş konuşuyorlardıki içeriye Riki ve arkadaşları girmişti. Eh, oranın Rikilerin uğrak mekanı olduğunu nereden bilebilirlerdi ki?
"O Riki mi?"
Jungwon gözlerini kısmış, içeriye giren kişiyi tanımaya çalışırken Sunoo da o tarafa bakmıştı. Ama Sunoo şaşırmaktan çok kıskançlık hissediyordu. Büyük bir kıskançlık...
"Hmm, evet."
Sadece bunu söylemişti. Riki'nin yanında gördüğü kızın kim olduğunu bilmezken bir de kızın Riki'ye olan 'fazla samimi' tavrı kıskançlığını son noktaya taşıyordu.
"Sunoo, kıskandım deme sakın."
"Yoo ne alakası var?"
"Onu parça pinçik etmek istiyorum, diyor gözlerin."
"Yalan söylemiş gözlerim. Onu tek damla suda boğmak istiyorum."
"..."Sunoo gözlerinin dolmaya başladığını hissettiğinde kendisini sıkmaya başlamıştı. Dolu gözlerini, gözleri kızarana kadar tutmayı başarmış olsa da sinirleri bozuluyordu.
"Deonu sen iyi misin?"
Heeseung'ın sorduğu soru ipleri tamamen koparmış, Sunoo tuttuğu göz yaşlarına daha fazla dayanamamıştı. Ağlamaya başlayıp cafede kaçarcasına çıktığında Jungwon'un siniri farklı bir boyuta ulaşmıştı. Riki ise Sunoo'nun orada olduğunu, cafeden kaçarken farketmişti.
"NİSHİMURA RİKİ!!!"
Jungwon'un bir anda önüne çıkıp bağırması ile yerinden sıçramıştı Riki.
"E-efendim?"
"Komiksin... İğrenç bir komiklik var üzerinde!"
"Hyung ne diyorsun?"Riki anlamayan bakışlarla Jungwon'a bakarken Jungwon ise burnundan soluyarak adeta tepesinden buharlar çıkararak konuşmasına devam etmişti:
"Riki sen salak mısın? Gerçekten Sunoo'nun senden hoşlandığını farketmiyor musun? Ya da farkediyorsun da inadına mı kızı koluna takıp geliyorsun ha?! Derdin ne senin???"
"Ne diyorsun hyu- YA SENDE Bİ ÇEK KOLUNU BE AHTAPOT GİBİ YAPIŞTIN BANA RUH HASTASI! Hyung sen ciddi misin?"
"Kodumun rahatsızı!!"
"Hyung, Sunoo benden mi hoşlanıyor???"
"Aptalsın Riki, fazla aptalsın hemde. Sunoo senin için ölüyor. Sense-"
"Hyung sen delirdin mi?!!! Ben Sunoo diye deliriyorum sen diyorsun ki kızı koluna almışsın! TAKİ; BU KIZCAĞIZ DA BİZİMLE GELSİN, DEDİĞİNDE KIRAMADIM. NEREDEN BİLEBİLİRDİM Kİ BUNUN AHTAPOT GİBİ YAPIŞACAĞINI?"
"Ne? AY, ÇEKİL BE SENDE! Bi vurucam sümük gibi yapışacak yere! Yılışık!"Jungwon çok ani bir ruh hali değişimi ile kızı yerden yere vururken Riki halen duyduklarının şokunu atlatmaya çalışıyordu.
Sunoo benden hoşlanıyor...
*****************************************
Ay diğer bölüm yaparım ha ben bunların arasını.
Bu arada kontrol etmeden atıyorum kusura bakmayın her yerde yazım yanlışı olabilir. Önceki seride çay yerine jay yazmıştım ASDSWDFDSQWDFDEWQWEDFODSW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia || SUNKİ
Fanfiction"Şu uzun boylu garsonu görüyor musun? Onu öpersen istediğin kadar para veririm!" ... "DUDAKTAN DEMEMİŞTİM!!"