B22

428 33 36
                                    

Sunoo:

Son olaylardan sonra yaklaşık 2 ay geçti ve inanmazsını ama Yeonjun hyung sonunda Soobin hyunga kavuştu. Jay halen Jungwon enayisi. Ben mi? Ben Rikime çok aşığım. Nefesim tükenene kadar da aşık olacağım. Her şey çok ani ve saçma gelişmiş olsa da ben bu durumdan asla şikayetçi olamıyorum. O benim her şeyim oldu. Deve gibi boyu olsa da miniciğim o benim. Ah tabi bir birazda şerefsiz. Benimle halen dalga geçiyor. "Sapığın teki beni taciz etti şimdi de sevgilim oldu." diyor. Sözleri rahatsız edici gibi olsa da doğruluk payı da var. Sonuçta onu öptüm. Ahahah. Hayatımda değişmeyen çeşitli şeyler var. Mesela Taehyun hyung hala bana 'Twinkl twinkl little star' ezberle diyor. Elli kere ezberlettin diyorum 150 kere ezberleyeceksin diyor. Yeonjun hyung aynı bölümde olmamamıza rağmen bana dans çalıştırıyor. İnanılmazlar gerçekten... Riki halen beni çok seviyor. Çok güzelsin inanamıyorum diyerek ağlıyor. Onunla geçirdiğim her vakti beni izlemekle dolduruyor. Ne istersem yapıyor. Mezun olmasına az kaldı, benimle aynı yerde okumak istediğini söylüyor. Onu gerçekten çok seviyorum.

~

***********************
Ben varya böyle bir veda hiç düşünmüyordum ama baya baya veda ediyorum bu seriye. Aslında devam ettirmeyi düşünüyordum ama iki seriyi aynı anda götürmek çok zor. Ayrıca buna devam edersem boka sarar diye endişe ediyorum. Her neyse. Böyle kısa bir veda oldu. Şu sıra Taegyu için bölüm atmak bile zor olacak gibi. Yks açıklandı ve ben size yemin ediyorum ki hiçbir denememde böyle iğrenç bir sonuç yapmamıştım. İstediğim yerler hemen hemen tutuyor ama sonucumu soran olsa söyleyemem bir de zırıl zırıl ağlarım amk. Tercih dönemi beni biraz yoracak gibi. Sizden ricam kendinize çok çok iyi bakın veeeee Taegyu ficime bir şans verin lütfen 🙏🏻 daha sonra da Chanmin yazacağım ki zaten taslakta. 👀

Düzeltme:
Taegyu ficimi yayından kaldırıldım çünkü sevemedim ancak taslakta yeni bir taegyu var. Bir de ChanMin ficimi yayınlamaya başladım hadi hayırlı olsun inşallah okursunuz.

İddia || SUNKİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin