B3

1K 99 39
                                    

"Ee Sunoo? Ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Ananın a-"
"Höst lan terbiyesiz! Hyunga öyle denir mi?!"

Birisi hyungu olmasa da Hee hyungu olduğu için Sunoo çokta darlayamıyordu. Bundan ne anlaşılır bilmiyorum ancak Sunoo'nun hyungunu fazla darlamaması demek istediği bir şeyi yaptırmak için Heeseung'ın annesini bile arayabilmesi demektir. Öyle ki kendisi istediği her şeyi yaptırır.

"Hyung~"
"Hayır Sunoo."
"Hyung~"
"Sunoo, hayır."
"Hyuuunng~"
"HAYIR."
"HYUNG BEN YENİ CROP İSTİYORUM."
"Sunoo, tam tamına 127 tane cropun var."
"Yani? 128. Crobum olmasın mı?"
"...Olmasın Sunoo."
"NE DEMEK OLMASIN. Ben öleyim mi? Ben, ben, ben öleyim mi!! 128. crobum olmasın mı?!"
"Offf. Tamam Sunoo, al Sunoo."

Söylediğim gibi Sunoo istediğini her türlü yaptırır.

~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~

"Riki sana zahmet barda bana yardımcı olu-"
"HAYIR!"
"Bi' söyleseydim be."
"Hyung ben oraya bir kez geldim ve bitti."
"PUAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!"
"Ya Jake hyung gülme gülmeeee!"
"Çocuk bir kere yardım etti onda da ırzına geçtileHAHAHAHAHPAUAHAHAHAH! Ay çok güldüm."
"Bu varya hyung değil şerefsiz."
"Riki bir kere daha yardım et be ne olursun."
"...Hyung, birisi bana yapışmayacaksa olur."

Riki için artık bir travma sebebiydi bu olay. Sunoo onu görünüşüyle etkilemiş olsa da Riki o günkü tavrı hoş karşılayamıyordu. Eh haklıydı da.
...

"Hyung yeni gelen müşterilere bakar mısın? Lavaboya gitmem gerekiyor."
"Tamamdır."

Lavaboya doğru ilerlerken bir anda önünde belirip onu bileğinden tutarak lavaboya çeken kişinin bir tek kırmızı saçlarını görebiliyordu. Bir yerden tanıştı bu saçlar ama nereden?

"Beyefendi neler oluyor?"

Ona yüzünü dönmeyen kırmızı saçlı oğlan kapıyı da kapatarak sonunda Riki'ye yüzünü dönmüştü.

"Siz??"

Yine aynı yüzü görmüş olmak Riki için pekte iyi hissettirmemişti açıkçası.

"Ben özür dilemek istiyorum sizden."
"Özür mü?"
"Evet. Şey... O gece fazla içmiştim ve dozunu kaçırınca ne yaptığımı bilmiyorum. Kusuruma bakmayın."
"Üzgünüm efendim ancak kusura baktım."
"Hadi ama~ Dozu gerçekten kaçırmıştım ve düşünmeden hareket ettim."
"Beyefendi beni öptünüz!"
"Yani, homofobik misiniz?"
"Beyefendi bunun konuyla ne alakası var?! Bırakın da gideyim."
"Ya hayır önce affetmeniz gere- Ayyy!!!"

Riki gözleri fal taşı gibi açılmış şekilde özel bölgesine dokunan ele bakıyordu. O sırada açmış olduğu kapı yüzünden arkadaşları da görmüştü her şeyi. Jake kahkaha atmaya çoktan başlamıştı.

"BEYEFENDİ NEREME DOKUNUYORSUNUZ?!!"
"Ay özür dilerim bileğinizi tutmaya çalışırke- YA BEN SENİN KURU GÖTÜNE MERAKLI MIYIM BE?!"
"GÖTÜME KURBAN OL SEN!"

~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İddia || SUNKİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin