Sunoo:
Riki hakkında tonla cümle kurabilirim... Ama şuanda cümlelerden ziyade, dizlerimde yatan sevgilime odaklanmak istiyorum. Saçları gerçekten yumuşacık... Woah!
"Sunoo ben sana fazla aşığım ya... Böyle gitmez bu, biraz nefret eder misin benden? Bünyeye bu kadar mutluluk fazla geldi."
"Salak salak konuşma vururum ağzına!"
"İşte böyle be! Az daha nefret etsene."
"Riki!! Atarım seni evden sus ya!"
"Of çokta güzel nefret ediyorsun. E ama böyle de olmaz! Seviyorsun eriyorum nefret ediyorsun yükseliyorum."TANRIM!.. Riki bana böyle bakarken onu yemek istiyorum. Cidden midemde yaşasın artık lütfen ya! Kimse görmesin onu. Ama... Rikim Japonya'yı çok özlüyor... Onu Japonya'ya göndermek istediğimi, mutlu olsun diye yaptığımı Jay ve Jake hyunga söylediğimde bana kızdılar.
~
~
"Riki, sana bir şey sormak istiyorum."
Sorusunu kendi duyabileceği şekilde söyleyip duymamasını dilemişti. İstediği gibi de oldu. Riki, Sunoo'nun odasına bakmaya öyle dalmıştı ki konuştuğunu bile duyamamıştı. En sonunda gülümseyen yüzünü Sunoo'ya çevirdiğinde bir şeyler söylemek istediğini fark etmişti.
"Hm? Sevgilim bir şey mi diyecektin?"
"Yo... Yani evet... Ama önemli değil."
"Söyle hadi."Yatakta oturan sevgilisinin yanına oturup ellerini avuçlarının içine almıştı. Onun için dünya sevgilisinin gözlerinde dönüyordu sanki. Şuan Sunoo kendisinden ne isterse istesin yapabileceğini düşünüyordu.
"Riki Japonya'yı özlüyor musun?"
Sevgilisinin yüzünün bir anda duvardan farksız bir hal almasını elbetteki beklemiyordu. Gözleri korkuyla Riki'ye bakıyor, ona kızmaması için yalvarıyordu adeta.
"Riki? Ben diyorum ki, Japonya'ya gidelim. Hım? Olmaz mı? Hem sen de özl-"
"HAYIR! Hayır Sunoo özlemedim."Riki'nin bir anda çıkışıp gözlerinin sert bir tonla bakmasından ister istemez korkuyordu Sunoo. Her zaman gülen yüzüyle kendisini karşılayan sevgilisi şuanda büyük bir nefretle bakıyordu etrafa. Gözlerinden, kırgınlığın verdiği sinir okunuyordu.
"R-Riki?"
Sunoo korkusunu belli etmek istemese de endişeyle karışık korkulu sesi titremişti.
"Riki özür dilerim."
Ses gelmeyince iyice endişe etse de belli etmemeye çalışıyordu. En sonunda Riki ayağa kalkıp odadan çıktığında Sunoo gözlerinin dolmasına engel olamamıştı. Hayır bunlar üzüntüden oluşan göz yaşları değildi. O sinirliydi. Bilmediği bir şey yüzünden kendisine sinirlenen Riki'ye sinirliydi.
~
Riki:
Ben... Ben sevgilime, canıma, gökyüzündeki sayamayacağım kadar yıldızı gözlerinde barındıran miniğime sinirlendim. Ne suçu vardı ki onun? Nereden bilebilirdi? Tanrım... Tanrım ne yapmam gerekiyor? Sinirim kendime karşı olsa bile bu şekilde yanına geri gidemem. Onu kırmak istemiyorum. İstemeden ona bir şey dersem...
*********************************************************
GENÇLER! Bu gün Taegyu fic başladım veeee onu da attıımmmm 👀 ona da bakarsanız çok çok mutlu olurum. A bir de şey tymiryya adında bir instagram hesabı açtım orada da pov paylaşmayı düşünüyorum. Oraya da bakarsınız mı? 👉🏻👈🏻
Şuan İnternetim yok gerçi ama olunca orayı aktif kullanmaya çalışacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia || SUNKİ
Fanfic"Şu uzun boylu garsonu görüyor musun? Onu öpersen istediğin kadar para veririm!" ... "DUDAKTAN DEMEMİŞTİM!!"