Hayır Jay hyung şaka yapıyor, hayır şaka. Şaka... Değil mi?
Düşünceleri, gözlerinden akan yaşları umursamazken onun da umrunda değildi. Tek düşünebildiği: sevgilisinin şuan hastanede oluşu.
~
Jungwon:
Jay bizi aradığında Sunoo'yu tutamadım bile. Bir anda koşmaya başladı. Şimdiyse hastane koridorunda avazı çıktığı kadar bağırıyor. Birazdan görecekleri yüzünden Riki'yi mi yoksa Jay'i mi kazığa oturtur emin değilim.
"Beyefendi bağırmayı kesin lütfen. Kimi aradığınızı söylerseniz size dah rah-"
"NİSHİMURA RİKİ!"
"...Nishimura Riki? Hmm... İleride sağdan 3. Oda."Birazdan izleyeceğim komedi/korku ağırlıklı gösteri için ultra heyecanlıyım!
"Riki? Riki'm..."
~
Sunoo Riki'yi sarıp sarmalıyor, kolları arasında boğuyordu. Gözlerinden akan yaşlar sevgilisini görünce biraz olsun durulmuştu.
Şimdiyse korkusunu hafifletmiş Riki'yi kontrol etmeye koyulmuştu bile."Riki elin? Çok acıdı mı? Nasıl oldu?"
"Önemli bir şey değil meleğim, sadece birazcık-"
"Birazcık??"
"Adam çok sarhoştu ne yaptığını bilmiyordu. Bıçağı sağa sola savurmasın diye uğraşırken elime sapladı. Meleğim merek etme bir şey yok. Üzülme de canım yanmıyor o kadar. Jay, hyung abartıyor bakma sen ona."
"Bu kadarcık mı?"
"Hı?"Sunoo sinirle Jay'in üzerine atladığında saçlarını çekmeye başlamıştı bile. Jungwon da Riki'ye olanları anlatma gereği duyuyordu:
"Jay hyung bizi aradı ve dedi ki, Riki'nin kolu koptu. Sunoo hassktr ordan dediğinde iki gözüm önüme aksın ki öyl-"
"AAAAHHHHHHHHH!!! SUNOO ÖZÜR DİLERİM!!"
"Oh... Evet tam olarak Sunoo böyle söyledi. İki gözünü ben akıtırım yalansa dedi."Won konuşması bitip kahkaha atmaya başladığında Riki de ona katılmış kahkaha atıyordu. İçeriye Beomgyu, Soobin ve Jake girdiğinde hiç sorgulamadan onlar da kavgaya katılmış Jay'in dövülmesine yardım ediyordu.
" GYU BANA NİYE VURU- AAAAAAAAAAAAAAAA "
"Bu Tyunuma yan gözle baktığın içiiiin! Bu Yeonjun'a 'Yeonjun noonaaaa' demeyi kabul etmediğin içiiiiin! Gerisi de keyfimden!!"
"KODUMUN MANYAĞI BIRAK BENİİİ!!!!!"~
~
Telefon konuşması: Jay&Sunoo
"YA JAY HYUNG NE OLURSUN YA RİKİ BİZDE KALSIN HADİ YA LÜTFEN."
"Riki de ist-"
"İSTİYOR İSTİYOR!!! Hadi ne olurrrr.."
"Tamam be! Gelsin size. AMA, uslu duracaksınız!"
"Tamam tamam söz!"~
"SUNKİ İKİLİSİ!!!! BU MUTFAĞIN HALİ NEEEE?!!!"
"Heeseung hyung~ Kek yaptık~"
"Sunoo... Sunoo yerde neden yumurta sarısı var? SUNOO TAVANDA NEDEN HAMUR VAR?!!"
"Hamur kıvam almış mı diye baktık."
"LAN BU ÇİĞKÖFTE Mİ??!!!"*****************************************************
Sik sik bölümler yazıyorum amk bu ne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia || SUNKİ
Fanfiction"Şu uzun boylu garsonu görüyor musun? Onu öpersen istediğin kadar para veririm!" ... "DUDAKTAN DEMEMİŞTİM!!"