"Hey hey hey~ Sunoo Kim biraz ileri gitmedin mi?!"
"Hyung~ İstediğim heeeer şeyi yapabileceğimi sen söylemiştin~"
"HAYIR KİM SUNOO SANA BÖYLE BİR ŞEY SÖYLEMEDİM!"
"Oh... Rüyamda mı oldu ki?.. E demişsin işte rüyamda... Her neyse!"
"Jungwon ona sahip çık yoksa ben delireceğim."
"Ne?! Bu nasıl iş ya? İçiyor içiyor sonra ben bebek bakıcısı oluyorum!"
"Wonie~ Ben bebek miyim~"
"SEN BİR ŞEYTANSIN!"
"Hayır! Kabul etmiyorum, ben tilkiyim!!"
"Gerçekten 20 yaşında bir bebeğe bakıcılık ediyor gibiyim... Sunoo gel seninle oyun oynayalım."
"Oyun, oyun!"
"Off... Bak şimdi, şuradaki uzun boylu garsonu görüyor musun? Onu öpersen istediğini yaparım!"
"Won ne yapıyorsun?! Yaptırma böyle bir şey."
"Amaaan sende hyung! Sanki gidip yapaca- Sunoo ne yapıyorsun?!!"Daha sözlerini bile tamamlayamadan yanından ayrılan sarhoş bedenin, işaret ettiği garsona doğru gittiğini görmüştü.
"Pardon garson bey~"
"Buyrun? Beyefendi ne yap-"NELER OLUYOR LAN?!
İçindeki sessiz haykırışlar, kocaman olmuş gözler, şaşkınlıktan kaskatı kesilmiş elleriyle birlikte öylece duruyordu. Pişkin pişkin gülümseyen kısa boylu oğlana, kendisiyle birlikte bardaki insanlarda şokla bakmaya başlamıştı. Sanki biraz önce dudaklarına yapışan o değilmiş gibi gülüyordu. Riki şaşkın olsa o hiç değildi. Ağzından tek cümle çıkmıştı sadece:
"Won iddiayı kaybettin~"
...Sunoo yatağında doğrulduğu sırada aklına dolan anılarla utanç içerisinde kafasını yatağına geri gömerek bağırmaya başlamıştı. Utanıyordu yaptıklarından.
"Jungwon ben dün gece ne yaptım?"
"Eee şey... Gittin garsonu dudişinden öptün, bir de iddiayı kazandım diyerek bağırdın ve tweet attın."
"Neden durdurmadınız beni?!"
"Durduramadık Bay Kim Sunoo!"
"AAAAAAAAAAAAAAAA!!!"Sunoo'nun bağırışlarına evin diğer ferdide uyanmıştı. Bu gürültüye uyumak ne mümkün (!)
"Sunoo ne bağırıyorsun sabah sabah?"
"Heeseung hyung! Neden beni durdurmadın?!"
"Yavrum seni durdurmak mümkün mü? Sarhoşken nasıl olduğunu tabi sen bilmiyorsun!"
"Ya hayır ya o kadar kötü sarhoş olmuyorum!"
"Sunoo garsona sülük gibi yapıştın."
"HATIRLATMA İŞTE HATIRLATMA!~
"Bi' dakika şimdi... Bizim bu yüzünü görmek için merdiven dayadığımız insanın dudağına bu maldan daha kısa birisi yapıştı. Öyle mi?"
"Kesinlikle öyle."
"Ve bizim salak durumda gayet memnun görünüyor."
"Evet."
"Nishimura Riki?"Riki konuşulanlara kulaklarını tıkamış sadece yaşadığı saçma anı düşünüyordu.
Ne yaşadım lan ben?"Bak yazdım şuraya, görün de bakın! Bu APTAL dünkü oğlana deli divane aşık olacak."
"Deme işte onu deme Jake DEME."
"Bana bağırma!"
"Canım hyunglarım size rica ediyorum susar mısınız?"
"Hayır."~
***********
Amk jay'e jongseok yazmışım jongseong olacaktı görmezden gelin lütfeeeen 🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia || SUNKİ
Fanfiction"Şu uzun boylu garsonu görüyor musun? Onu öpersen istediğin kadar para veririm!" ... "DUDAKTAN DEMEMİŞTİM!!"