Ви витягли валізи і підходили до будинку. Ось такий він має вигляд:
Віолетта:°Йоой я щось трохи переживаю°
Захар:Не бійся все буде добре вони добрі.
Він тобі посміхнувся і ти почала стукати в двері.До вас підійшла пані.
?:О Захарчику, як я тебе так давно не бачила... то якраз та дівчина про яку тм казав?
Захар:Так мамо саме так.
?:Давайте заходьте до хати будемо знайомитись.
Ви зайшли до хати. Хата виглядала дуже красива та охайна ви поставили речі в коридорі і пішли на кухню вечеряти бо на годиннику було 18:30. Ви сіли за стіл і там сидів пан і ще одна дівчина.
Захар:Так давайте я буду знайоми це моя мама Ангеліна Бондарчук, а той чоловік що сидить томів тато Микола Бондарчук, а та дівчина то моя сестра Марія Бондарчук ну а мене ти знаєш.
Віолетта:Дуже приємно я Віолетта Медісон я...
Захар:Вона моя подруга.
Віолетта:Так саме так.
Марія:Подруга? Ти ніколи подруг до нас до хати не приводиш та я хочу сказати що він ніколи дівчат до хати не приводив.
Захар:Все тихо Маріє я тільки приїхав, а ти мені вже надоїдаєш.
Ангеліна:Ну добре ви собі вечеряйте напевно змучились коли поїсьте то я вам показу кімнати але є один нюанс вас тепер 3 а кімнат тільки 2 ми ще з Миколою подумаємо як вас поділити по кімнатах.
Ви повечеряли і ти щось сказала Захару на вухо.
Віолетта:Скільки твоїй сестрі?
Захар:12.
Віолетта:Зрозуміло.
Марія:А, що ви там шептаєте?
Захар:Ну шептаєм то шептаєм то тобі яке діло ми порівняно з тобою дорослі.
Марія:Та ти шо такий дорослий шо то страшне.
Віолетта:Захар а коли я стану демоном?
Захар:Треба мами питатися.
До вас відразу підійшла Ангеліна.
Ангеліна:Діти ви щось хотіли?
Віолетта:Вибачте що турбую але коли я стану демоном?
Ангеліна:Щоб стати демоном треба нічого робити просто в снах ти вже будеш демоном бо в цій країні відразу в снах стаєш тим ким хочеш і ще в твої сни можуть заходити любі люди навіть я.
Віолетта:Класно дякую вам.
Ангеліна:Але ще би знати як вас по кімнатах розподілити? Маріє ти хочеш бути з Захаром?
Марія:Ні я не хочу бути з ним я хочу жити сама навіть якщо зі мною буде жити Віолетта то я не зможу я хочу сама.
Ангеліна:Ну тоді доведеться Віолетто жити з Захаром.
ВіолеттаНу вже як є так є.
Ти подивалась на Захара і він на тебе дуже дивною посмішкою.
Вас розподілили по кімнатах в кімнаті було 2 шафи,1 вікно і 1 ліжко...
Віолетта:І як нам бути?
Захар:Спати разом.
Віолетта:Ну та знову.
Захар:Я тобі вже надоїв?
Віолетта:Я не знаю як тобі пояснити я за тебе нічого такого поганого не маю на думці але я не знаю як я приливу до твоєї сестри, а ти правду казав в тебе батьки класні.
Захар:За тобою вранці побачу яка ти будеш демоном.
Віолетта:Ага але чому в вас влітку школа?
Захар:Ну ми вчимося літом бо просто в нас в школі цілий навчальний рік був якись вірус і тепер ми 3 місяці будемо вчитись вшколі Ну вже 2.
Віолетта:Чекай то вже липень?Ого цілий місяць що ми робили? Йооой.... стоп ми ціле літо будем тут?
Захар:Тобі там небезпечно.
Віолетта:Так я розумію давай лягати спати бо вже дуже змучилася.
Та перевдяглася і ви заснули ти думала в снах якою ти будеш і до тебе в сон зайшов Захар.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Всім квітам є ціна
Любовные романы"Ти 15-річна дівчинка без матері. Батько прив'язав тебе до компанії.... і тепер живеш з одним хлопцем який тобі дуже подобається...Але, ти потрапляєш в одну країну..."