І він тебе поцілував...Але ти ухилялася але потім зрозуміла що то марно і почала так само цілувати його бо ти тоже мала такі самі відчуття що він до тебе.
Віолетта:А тепер можеш відпустити.
Захар:Ось тепер так.
Віолетта:Дякую
Захар:Прошу сонечко.
Віолетта:Ти зараз получиш.
Захар:Мені все рівно тепер я знаю що ти мене любиш і все.
Віолетта:Я тебе не люблю ти сам мене притиснув до стіни і почав цілувати.°Навіщо я йому брешу?°
Захар:Добре нехай буде так все я пішов маю справи зустрінемось вечором.
Віолетта:Ну добре але надіюсь не буде того чого було сьогодні вечором.
Захар:Ще подивимось Віолетка бувай.
Віолетта:Перестань мене так...Тай йди ти.
Ти не встигла доказати бо він уже пішов з кімнати.
Віолетта:°Головне нікому це не розказати бо то буде капут°
Коли ти пішла лежати на ліжку на годиннику було 12:30.
Віолетта:О то зараз в нас буде обід то іду допомагати Алісі.
Ти пішла на кухню але Аліса була в шоці в чому ти була одіта.
Аліса:Пані Медісон ви ше не переоділися зі своєї піжами?
Ти подивилась на себе і ти реально була ще в піжамі
Віолетта:Мені просто подобається та піжама тому я не хочу її знімати я зараз вам допоможу з обідом і перевдягнуся добре?
Аліса:Добре ходімо.
Ти допомогла Алісі з обідом і пішла перевлягатися і ти оділа:
І пішла обідати. Після обіду як завжди приходить Захар потім тато і тоді ти йдеш в свою кімнату але сьогодні було не так... Коли було 16:30 прийшов Захар але коли на годиннику було майже 19:00 тата ще не було і тркбки він тоде не брав.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Всім квітам є ціна
Romance"Ти 15-річна дівчинка без матері. Батько прив'язав тебе до компанії.... і тепер живеш з одним хлопцем який тобі дуже подобається...Але, ти потрапляєш в одну країну..."