Частина 9

5 2 0
                                    

Ви далі говорили на різні теми потім пішли до кімнати ти слухала музику, а Захар читав книжку потім ти відчула різький біль в спині.

Віолетта:Айййй чому так спина болить?

Захар:Я зараз викличу швидку.

Він взяв телефон і почав дзвонити до швидкої,а ти просто сиділа і плакала від сильного болю.Через 5 хв приїхала швидка і забрала тебе в лікарню з тобою поїхав Захар.

              |В лікарні|

Тебе відправили в палату а Захар сидів на коридорі.

Захар:°Чому так довго... вже пройшло десь більше години, а ще навіть ніхто з лікарів не сказав що з нею о вже хтось йде°

Лікар:Захар Бондарчук можете заходити в палату.

Захар зайшов в палату і він дивився на тебе дуже дивно.

Захар:Пане лікар що з нею?

Лікар:Не переживайте з нею буде все добре, а вона місцева?

Захар:Ні вона приїхала вчора вечором.

Лікар:То значить в тебе не дуже так важко як я думав просто коли ти будеш відчувати біль в спині ти просто будеш приймати таблетку яку я тобі зараз дам і частіше випускатимеш крила і воно має пройти десь за 3-5 днів.

Віолетта:Дуже вам дякую пане лікар.

Лікар дав тобі таблетки ти встала з палати і ви пішли  додому.

Захар:З тобою все добре.

Віолетта:Так набагато ліпше,а що?

Захар:Що він там з тобою робив?

Віолетта:Він мені перше давав якісь таблетки потім робив масаж крил та все.

Захар:І це все було цілу годину?

Віолетта:Ну я не знаю там в палаті годинника не було якщо ти не замітив.

Захар:Добре головне що з тобою все добре бо я вже почав переживати.

Віолетта:А відколи ти переживаєш за когось?

Захар:Незнаю просто не встигли ми приїхати...

Віолетта:Все дальше не розказуй бо вже голова болить.

Захар:Я тобі вже надоїв?

Віолетта:Ні просто мені дали дуже велику дозу таблеток і тому напевно голова болить.

Поки ви говорили ви вже дійшли до будинку. Ви пішли в кімнату і займались своїми справами. Аж поки не зайшла Марія.

Марія:Привітик,а що ви робите?

Захар:Тобі яке діло?

Марія :Не знаю просто приїжджала швидка... думала щось сталось Віолетта що з тобою?

Віолетта:Чому ви всі пристали зі мною все добре.

Марія пішла в свою кімнату,а ти пішла в ванну кімнату подивитися на себе в дзеркало. Ти подивилася і помітила шрам біля ока:

Віолетта:°Як він міг появитись якщо я ніде не порізалась

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Віолетта:°Як він міг появитись якщо я ніде не порізалась.°

Ти пішла в кімнату питатися до Захара про той шрам.

Віолетта:Може ти знаєш що таке біля мого ока?

Він подивився на той шрам і пішов кудись.

Віолетта:°І куди він зібрався?°

Через 10 хв він прийшов з книжкою.

Захар:Це я знайшов в нашій бібліотеці там має бути щось про твій шрам.

Ви гортати сторінки книжки і коли вже закінчувалась книжка найшли його.

Захар:Так зараз подивимось...

Віолетта:І що том бо я взагалі не бачу тексту.

Захар:Там пише що цей шрам він не є на все життя але він дуже рідкісний значить тобі передалось в спадок але від кого?

Віолетта:Добре що не на все життя. Напевно тут жила моя мама якої не стало бо всі інші родичі жили і живуть в моїй країні.

Захар:Мені тоже так здається і тут пише що шрам пропаде через 3 тижні після його проявлення.

Віолетта:О то файно... але є ніби шрами ніколи не пропадають.

Захар:В нашій країні все можливо просто треба надіятись в те що тут написало.

Віолетта:Будем надіятись.

Ви знову займалися своїми справами аж поки не прийшла  пані Ангеліна і  покликала вас обідати.

Всім квітам є цінаWhere stories live. Discover now