Частина 8

3 2 0
                                    

Та перевдяглася і ви заснули ти думала в снах якою ти будеш і до тебе в сон зайшов Захар.

Захар:Ну привітик ти така красива.

Віолетта:Привітик дякую що завтра будем робити?

Захар:Не знаю... будем вчитися бути демоном.

Віолетта:Але коли ти приїхав то ти взагалі не змінився і де твої крила?

Захар:Вони є тільки я просто не показував.

Віолетта:Ти тепер завжди будеш заходити в сон?

Захар:Не знаю коли захочу.

Віолетта:Зрозуміло я так хочу на себе подивитися.

Захар:Нічого настане ранок і подивишся.

Віолетта:Ну добре.

Він тебе покинув бо вже був ранок.

|Ранок 07:35|

Ти встала і пішла приймати водні процедури та переодяглася і ти подивилась на себе і побачила крила:

Ти встала і пішла приймати водні процедури та переодяглася і ти подивилась на себе і побачила крила:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(Не зважайте на фон)

Віолетта:°Ого а вони реально красиві°

Ти заховала крила і пішла до Захара.

Віолетта:Ну як тобі.

Ти показала крила.

Захар:А я казав що вони класні тобі пасуть крила.

Віолетта:Дякую.

Ти сховала крила і ви спустилися на низ на кухню.

Захар:Доброго ранку.

Ангеліна:Доброго ранку Захар і Віолетта ну як ви Віолетта покажи крила.

Ти показала крила.

Ангеліна:Дуже красиві я так і думала що ти так само будеш демоном як і ми всі не переживай тебе Захар навчить.

Віолетта:Добре, а де пан Микола?

Ангеліна:Він на роботі.

Віолетта:В неділю?

Ангеліна:В нашій країні трохи інакше ніж в твоїй ми в суботу відпочиваєм, а в неділю знову на роботу ну я без роботи тому я завжди вдома лише ходжу по продукти і все.

Віолетта:Зрозуміло можна після сніданку з Захаром прогулятись?

Ангеліна:Звісно що можна.

Ти сховала крила і ви пішли снідати. Після сніданку ви пішли на вулицю в парк.

Захар:Ну як тобі?

Віолетта:Поки що нічого незвичайного парк як парк тільки тут ходять ангели і демони і все ну і те що в вас субота така як неділя, а неділя така як субота і все.

Захар:Ну та і куди тебе повести?

Віолетта:Не знаю я хочу навчитись читати думки.

Захар:Ну добре тобі просто треба закрити очі і попробуй прочитати мої думки.

Віолетта:Добре.

Ти зробила те що сказав Захар.

Захар:°Ти мені подобаєшся°.

Віолетта:Я прочитала ти сказав що я тобі подобаюсь то так легко, а то треба завжди закривати очі коли ти хочеш прочитати думки?

Захар:Ну ні просто я тебе так навчив.

Віолетта:Я ніколи не могла подумати що я тобі подобаюсь... це так мило.

Захар:Ну тепер ти знаєш правду.

Віолетта:Ну так то значить завтра в школу?

Захар:Ну так зато будем разом вчитись.

Віолетта:Ну та, а в тебе клас нормальний чи такий як в мене?

Захар:В моєму класі нормальні вони до новеньких ставляться ліпше ніж в твоєму.

Віолетта:То файно.

Ви прогулятися парком і пішли додому. Вдома була тільки Марія.

Марія:О, парочка прийшла де ви були?

Віолетта:В парку.

Захар:Та ти надоїла нас парочкою називати ми просто гуляли і я казав які в моєму класі ліпші однокласники ніж в її.

Марія:Ну добре повірю.

Віолетта:А, де пані Ангеліна?

Марія:Вона пішла записувати тебе в школу, а точніше полетіла.

Віолетта:Зрозуміло.

Марія:А, доречі в тебе є крила?

Віолетта:Є.

Марія:Покажи.

Ти показала крила.

Марія:Красиві красивіші ніж в мене... а ти знаєш що він може твої думки прочитати?

Віолетта:Так знаю я вже в своїй країні перевірила.

Марія:Зрозуміло я в свою кімнату.

Віолетта:°Вона сьогодні більш нормальна ніж вчора°

Захар:°У неї просто такі перепади настрою що зробити в неї перехідний вік°

Віолетта:Зрозуміло.

Ви далі говорили на різні теми потім пішли до кімнати ти слухала музику, а Захар читав книжку потім ти відчула різький біль в спині.

Всім квітам є цінаWhere stories live. Discover now