Andre
Mai voiam să stau la cruce, la mormântul lui n-am curaj să mă duc. Abia când am intrat în mașină mi-am dat seama cât de frig îmi era. Am inceput să mă încălzesc și mă bucur că mergem direct acasă, David a renunțat la idee cu doctorul, iar asta mă bucură. Mă întreb ce caută Michael aici.
-Înainte să întrebi ce căuta el aici, ai uitat că azi voia să ne explice situația? Oricum, rezumatul ar fi că voia să ne cunoască. Într-un fel am fost luați de proști. Gemeni își citesc gândurile? Mă uit la Michael care pare să nu-l aprobe pe David și chiar sunt curios de varianta lui.
-Nu v-am luat de proști. Pur și simplu voiam să văd pe care-l plac mai mult, dar nu pot alege. Vă iubesc pe amândoi la fel... La modul ăla. Îi aud vocea lui Michael și apoi liniște. David îmi aruncă o privire prin oglindă și oftează.
-Dacă ai hainele ude, pe banchetă ai o pungă cu niște haine, shimbã-te. Îmi privesc ironic fratele și apoi mă uit la Michael. El încearcă să se uite oriunde în altă parte, doar la mine nu. Încep să mă dezbrac și apoi mă îmbrac, dar privirea lui Michael pică pe abdomenul meu înainte să-mi iau bluza pe mine. Îl văd că-și mușcă buza de jos și după se uită în față. Mă aplec pentru a ajunge la urechea lui și-l fac atent la mine.
-Poate nu trebuie să alegi. Îi șoptesc și mă retrag înapoi pe bancheta din spate. Se uită la mine confuz și după la fratele meu, dar nu mai zice nimic.
(***)
Ajungem în fața casei noastre și ne dăm jos din mașină. Afară este seară, dar nu mi-e somn. Mă simt mult mai bine și nu-mi mai este frig. Intrăm pe ușa casei, iar David îl lipește pe Michael de perete și începe să-l sărute.
-Dar îl ți doar pentru tine? Zic și mă apropi de ei. David se îndepărtează de el și coboară cu săruturile pe abdomenul acestuia. Michael ne privește confuz și-mi îndepărtează fratele.
-Ce e asta? Ne întreabă și se duce spre ușă, dar îi blochez calea. Se dă 2 pași în spate și ne privește pe fiecare în parte. Îmi dau ochii peste cap și-l sărut apăsat. David se duce la lift și urcăm toți 3. Ajungem în camera mea și-l pot vedea cum se panichează. Ne așezăm pe pat și-l văd încordat și confuz.
-Nu asta e ceea ce voiai, să nu alegi? Noi vrem o relație în 3, iar tu ne iubești pe amândoi. Nu simțim nimic pentru tine, dar nu vrei să ne faci tu să te iubim? Îi explică David situația și-l sărută apăsat, apoi îi dă bluza jos. Îl sărută pe abdomen, iar eu revin asupra buzelor sale.
Îmi dă jos bluza și-și plimbă mâinile pe spatele meu gol. Simt cum își duce la mână pe umflatura care tot crește în pantaloni. Aud două fermoare și după materialul blugilor cum atinge podeaua. Michael geme sub atingerile noastre și mă trage mai aproape de el. Îmi deschide fermoarul de la blugi și ajung pe podea, alături de ceilalți.
David scoate din sertar un prezervativ și lubrifiantul, apoi revine la Michael. Își dă boxerii jos și-și rulează prezervativul. Îi simt mâinile pe dunga boxerilor mei și apoi ajung pe podea. David îi ridică bazul și intră încet în el. Își încordează spatele când îl simte în interiorul său, iar fratele meu începe să se miște încet pentru a se obișnui cu mărimea.
Mă trage mai aproape de el și-mi ia memebrul în gură. Îi prind părul în pumn și-l strâng ușor. Îi simt mâinile pe șoldurile mele, cum își bagă degetele în pielea lea. David accelerează mișcările, iar Michael își arcuiește spatele.
Ne dăm drumul și ne așezăm lângă Michael, eu în dreapta sa, fratele meu în stânga. Rămânem în liniște, încercând să ne reglăm respirațiile. Îmi trec mâna dreaptă prin păr și-l aud pe Michael.
-De la ce vin "E" și "A". Mă uit la David și după la mâna mea. Am tatuat litera "E" pe braț, iar fratele meu litera "A".
-"A" e de la Andre, cel de față, iar "E"... Începe să explice David, dar se oprește cu fraza în aer. Respir adânc și mă ridic din pat. Îmi iau boxerii pe mine și încep să caut o fotografie. O găsesc și mă întorc la cei doi.
-"E" vine de la Eric, fratele nostru. Ne-am tatuat fiecare altă inițială, el are "D". Cel din mijloc e Eric, poza e de acum 5 ani, începutul lui decembrie. Suntem... Eram tripleți, a murit într-un accident de mașină de Crăciun, anul în care s-a făcut și poza. Explic și mă așez înapoi lângă Michael. El mă privește șocat și probabil înțelege de ce i-a zis David că a ales o zi extrem de proastă.
-Îmi pare rău... N-am vrut... Începe să vorbească, dar îl opresc cu un sărut. Nu vreau păreri de rău, nimeni nu vrea.
-Trebuia să mergem la o mătușă. Părinții noștri erau în altă mașină, în spatele nostru, iar noi în mașina mea, eu conduceam. Am accelerat prea tare pe un timp nepotrivit și am intrat într-un copac. Eric a fost aruncat prin parbriz și a murit pe loc. Părinții noștri au apărut imediat și i-am putut auzi panicați. David în punctul acesta nu mai era conștient, dar... Am putut vedea tot ce s-a întâmplat până a venit salvarea. Încerc să-i povestesc cât de calm pot, dar vocea deja îmi tremură. Mă ia în brațe și-mi oferă un sărut pe frunte. David îmi dă o cană cu apă și-o beau aproape instant.
-Florile pe care le-am cumpărat au fost pentru Eric, acolo a avut loc accidentul. La mormântul acestuia n-avem curaj să mergem. În acea zi râdeam că ar fi amuzant să facem accident... Eu eram în dreapta, iar Eric în spate. Polițiștii ne-au spus că "norocul" nostru a fost că purtam certurile de siguranță. Continuă David și-l aprob. Se așează înapoi lângă Michael și rămânem în liniște. El încă analizează fotografia, dar mi-o înmânează și-o pun pe noptieră.
CITEȘTI
the Twins (BoyxBoy)
RomanceN-am descriere pentru această poveste. Efectiv voi scrie ce-mi trece prin cap și, doamne ajută, poate iese ceva de aici. Un fel de descriere ar fi asta: În viața unor fii de miliardari apare un bărbat care-i face curioși cum ar fi să schimbe puțin...