Ilk zamanlar ..

28 8 0
                                    

Yatağıma uzanmıştım ve tüm yaşadıklarımı düşünüyordum.
Annem ve babamın iğrenç ölümü yani cinayeti .. Çıldıracak gibi oldum. Neler oluyordu?Kimse bunu durduk yere yapmazdı.
Allahım hayatım bir lise son sınıf öğrencisi için fazla zor değil mi ?
Bir anda aklıma rüzgar düşüverdi,kardeşim resmen dilsiz olmuştu konuşamayacaktı.
Amcamla olan durumu saymıyorum bile.Ama görmezden gelmek zorundaydım başka yapacak birşeyim de,yoktu.
Düşünürken odama halam girdi ve"Yarın yeni bir okula başlayacağımı söyledi ve saçlarımı okşayıp gitti.
Hala aklımda bir sürü soru vardı.
Bu sene de üniversite sınavım vardı,fazla stres yapmama gerek var mıydı bilmiyorum derslerim hep iyi olmuştur bugüne kadar.
Ama bu kafayla ne kadar yapabilirdim bilmiyordum.
Uykuya daldım yine,malum yarın okula gidecektim.
Sabah olmuştu kahvaltı yapmak üzere salona gittim.Halam oldukça neşeli görünüyordu,kardeşi ölen bir insan nasıl bu kadar neşeli olabilirdi ki, kafamdaki soru işaretleri artıyordu.Halama şüphe dolu bakışlar attıktan sonra kahvaltıma devam ettim.Okula halam bırakacaktı sonra kendisi de şirkete geçecekti. Alemdaroğlu Şirketi...
Ah babacığım nasıl da severdi çalışmayı amcam ve kendi iş adamlarıyla harıl harıl nasıl çalışırlardı..Gerçi amcamın gerçek yüzünü görsem de kafamda hala iyi bir amca profili vardı . Ben bunları düşünürken kendimi okulun kapısının önünde bulmuştum.
Halam bağırıyordu Topraak !
Hala ne bağırıyorsun dedim.
Meğerse iki saattir bana sesleniyormuş neyse sınıfa geçtim.Teneffüs olmuştu bile halam da müdürle konuşmak üzere odasına gitmişti.
Arka sıralara giderken bir ses Toprak dedi.
Aman allahım bu Taner değil mi
?

Multimedia=Taner

İntikam UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin