Ertesi gün okuldaydım ve evet çok düşünceliydim.O ayça ya yapacağımı biliyordum ben ,aslında bilmiyordum hakikaten ne yapsaydım ?
Bir dakika bir dakika evet !
Tabiiki taner !
Taneri yanıma çağırdım ve planı anlattım :
Taner buna dünden razı oldu belki biraz soğur benden diye kendini cesaretlendiriyordu.
Plan şuydu :
Neyse taner ya yazmaya üşendim whatsappa bakıver.
Toprak: taner kıza randevu veriyorsun ve ona sadece siyah saçlı kızlardan hoşlandığını söylüyorsun .
Toprak : lan plan o kadar da uzun değilmiş ...
Taner:eğlence var desene :)
Ertesi gün gelmiş çatmıştı allahım çok heyecanlıydım..
Ve evet okul çıkışı olmuştu bile taner beni gelişmelerden haberdar edecekti.
Büyük bir merakla eve gittim ve beklemeye başladım.
Ve dıtt dıtt
Kimden =taner
Görüntü
Allahım cidden mi ?
Bu ayça 'ydı saçları simsiyahtı saçları sarı olduğu için siyah en garip tonunda yerleşmişti saçına taner boyarken gözünden yaş aktığını da ekledi katıla katıla .
Yere yuvarlanıp güldüm
Bir dakika ben nasıl böyle duyarsız oldum?
Annemle babamın ölümünün üzerine ne kadar geçti ki daha ?
Bir an kendimi suçlamıştım.
Ve düşünmeye başladım bu Ayça meselesi benim hayatımda aldığım ilk ıntikamdı ve beni çok heyecanlandırmıştı.
Sahi birgün annem ve babama neler olduğunu ve buna katkı sağlayan herkesten intikam alabilirmiydim ?
Bunları düşünerek uyuyakalmışım okula da geç kaldım neyse derse girdiğimde bir dakika o da ne kara ayça'yla taner yanyana oturuyor
- lan yoksa bu salak gerçekten esmerlerden mi hoşlanıyor ?
Noluyor lan gibi bir bakış attım o da bana rahat ol bakışı attı teneffüs olduğunda ayça tanere kantine ineceğini söyledi ve gitti .Taner hemen yanına beni çağırdı ve şimdi izle dedi .
Taner:heey sınıf millet bir bakın
Şimdi ayça içeri girdiğinde siyah saçlı kızlarla hiçbirşey düşünmem iğrenç diyeceğim ve ve beni onaylayacaksınız .
Kimse çıt çıkarmadı ve evet ayça kapıdan içeri giriyordu ve taner cümlesini söyledi üstüne de ekledi
Ayça hayırdır kız madenden mi geliyosun ?
Sınıfta bir kahkaha aldı gitti?
Oh olsundu
Toprak alemdaroğlu ile uğraşılırmı ?
Bu saatten sonra hayır ..
Multimedia = toprak intikam düşününce temsili :DSizce nasıl gidiyorum bir yorumunuz beni çok değiştirecek esirgemeyin lütfen :)