Sonunda o bekledigim mesaj teşrif etti.Öküz gibi esnedikten sonra heyecanla telefon saatine baktim.3.30 olmustu bile.Asagi sarkip Eren'i kontrol ettim.Evet uyuyordu.Hemde buyuk bir horultuyla.Oyle cok horluyordu ki mesaja bile bakamadim.Sonunda sustu.Bende arkama yaslanip rahatlayarak tam mesaja tiklayacaktim ki ablacigimin ayak sesleri geldi.Harika!Mukemmel!Good Job!Well Done!Neyse ki daha goruldu yapmadim.Hemen telefonu yastigimin altina dıkıp uyuyor gibi yaptim.Su icti ve odasina girip kapiyi kapadi ablam.Ablamin adi Hera sari sacli mavi gozlu cok guzel biri
Boyu gayet uzun.Aramizda 4 yaş var.Yani üniversiteden mezun olmasina 1 yil kaldi.İzmir'de okudugu icin surekli gelebiliyor.Bir sevgilisi var onun da.Ama benim kadar uzgun degil.Tek derdi zayif aldigi tek bir ders.Benim 5 zayifim varken.Bunun sucuda bende.Her aksam Efe ile konusup sabah uykulu bir sekilde okula gider ilk dersi asla dinlemezdim.Kavgalara karistigim icin 1 kere disipline,3 kere de rehberlige gittim.Surekli Facebook'taydim.Nasil begeni yapilir derdine dusmustum.Efe ile okuldan kacar,kafede otururduk.Sonuc:Koca bir hüsran..Ablamin gittigine emin olduktan sonra Efe'nin mesajini okudum.
Ben seni gicik etmek icin mi Evra ile ciktim saniyorsun¿Biz ayrilinca sen arkamdan bir suru laf saydirdin.Ne kadar uzuldugumu anlayabilir misin?Ceren sana tokat atinca kizmadim evet cunku o an o kadar sinirliydim ki.Simdi cok pismanim.Evet 2 yil ciktik ve bitti.Ikimiz de uzulduk.Ama arkadaslarinin seni terketmesi ki o kadar trajik bile degil sadece 8 kisi hala senin tarafinda olan arkadaslarin var.Yani demek istedigim Evra'ya ve bana birsuru kufurler ettigin an senden sogudum.Bak ozur dilerim ama sanirim seninle arkadas bile kalmak istemiyorum.
Ne diyecegimi bilemiyorum.En sonunda Whatsapp durumumu degistirdim.
KOCA BIR HAYAL KIRIKLIGISIN.SIZE MUTLULUKLAR DAHA FAZLA SEVIYENIZE DUSMEK ISTEMEM..Multimedia'da Hera (Almila ve Eren'in Ablasi var)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Bastan Yeni Bir Hayat
FanfictionSevgili Gunluk... Yine her zaman ki gibi kazigimi yedim hayattan.Ben,ben galiba hicbir zaman mutlu olamayacagim.Kendimden nefret ediyorum.Dunyada bir suru insan acliktan olurken ask acisi cektigim icin.Artik hislerim yok.Tek istedigim SİL BAŞTAN YEN...