Whatsapp★★

32 2 0
                                    

Bir anda gözümü kırpıştırarak açtim.Telefon hemen yanimdaydi.Saat 3tü.Gece 3.Eren ve ben bir ranzada uyuyorduk.Ablamin kendi odasi vardi.Ben yukarida yatiyordum.Asagi sarktim.Eren hemen uyumustu.Uyandirmadim.Telefonu aldim.Mesaj gelmisti.Whatsapp'a girdim.Efe mesaj atmisti.
-Bak seni uzmek istemiyorum.Bir gecmsimiz var ama bitti anliyor musun bitti lutfen sevgilime de kaşar demekten vazgec.
Bide utanmadan mesaj yaziyor ya ne bicim bir insan bu ya.Hemen aklima gelen en yaratici kufurleri yazdim.Tam gonder tusuna basacaktim ki icimdeki ses teşrif etti.
"Hadi gonder de kavga cikar sen o itin seviyesinde oldugunu mu dusunuyorsun :/" Hakliydi da. Onun yerine upuzun bir mesaj yazdim.
"Demek üzmek istemiyorsun.O yuzden mi ayrildigimiz gibi arkamdan karaktersiz dedin o yuzden mi yasadigimiz 2 yili umursamadan ayrildigimiz gibi kus oldugum kizla ciktin.O yuzden mi o kizla kavga ettigimizde onu savundun.Arkadasinin bana tokat atmasina izin verdin.Sen ne bicim bir erkeksin ya sen nasil bir insansin sen kendini ne zannediyorsun yaa yeter artik senin ne kadar serefsiz oldugunu anlamaliydim.ya ben senle nasil iki yil ciktim.Senin Allah belani versin.Sen o kizida yari yolda birakirsin.Neyse sen o kasari istedigin kadar savun o bir kasar.Sanirim sende onun erkek versiyonusun.Insallah geberirsin adi herif bir daha mesaj yazma..Ve gonderdim...Mesaj aninda goruldu oldu.Acaba ne yazacak.Saniyeler gecmek bilmiyor...

Sil Bastan Yeni Bir HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin